Powakacyjna oferta oprogramowania.

1. Data: 2003-09-09 14:49:13

Temat: Powakacyjna oferta oprogramowania.
Od: "Michal L" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjalna oferta dla wychowawcow klas.Sprawdz oferte na stronie
www.milikomp.mega.com.pl
na podstronie Programy / Edukacja
Opisy,wersje demo do pobrania oraz cennik programow dla nauczycieli i szkol,
w tym najnowszy program Arkusz ocen.

2. Data: 2003-09-09 17:55:43

Temat: Re: Powakacyjna oferta oprogramowania.
Od: baldhorse <b...@i...precz.maszyno.irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

facet staje sie natretny to juz 3 post w ciagu ostatniego miesiaca :(

gosciu nie badz nachalny
jesli kto bedzie chcial cos od ciebie kupic tu juz sie tym zainteresowal
a takim oglaszaniem sie co tydzien tylko zniechecasz ludzi do siebie

3. Data: 2003-09-09 18:24:03

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 9 Sep 2003 19:55:43 +0200, baldhorse wrote:

> facet staje sie natretny to juz 3 post w ciagu ostatniego miesiaca :(

pewnie nikt nie chce tego kupować ;-)

> jesli kto bedzie chcial cos od ciebie kupic tu juz sie tym zainteresowal
> a takim oglaszaniem sie co tydzien tylko zniechecasz ludzi do siebie

a tak przy okazji? Nie znacie może jakiegoś innego poza Vulcanem programu
do układania podziału godzin? Szkoła najwyraźniej kupiła Vulcana, który
kurzy się na półce, a podział godzin zrobiła doświadczona w bojach
nauczycielka, przy pomocy nieśmiertelnej tablicy z dziurkami i kolorowych
'knefli'. Program komputerowy nie sprawdził się - tworzył plany, w których
zarówno uczniom, jak i nauczycielom mnożyły się okienka.

--
Grendel

4. Data: 2003-09-09 22:00:14

Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kłaniam się, dnia wto 9. września 2003 20:24 ktoś podpisujący się jako
Grendel napisał(a):

> 'knefli'. Program komputerowy nie sprawdził się - tworzył plany, w których
> zarówno uczniom, jak i nauczycielom mnożyły się okienka.

Widać spałeś na algorytmice :-) Mnie uczono, że to problem w
nierozwiązywalny i można dokonywać tylko przybliżeń rozwiązania.
Co ciekawsze, u nas jedna laska na studiach soboe to wybrała jako pracę
magisterską :-) Śmiech na sali był.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

5. Data: 2003-09-10 07:14:31

Od: Vectra <a...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 'knefli'. Program komputerowy nie sprawdził się - tworzył plany, w których
> zarówno uczniom, jak i nauczycielom mnożyły się okienka.

CZyli operator byl do chrzanu. Pewnie informatyk - wlaczyl automat i
poszedl do domu. A to jeszcze nie ta epoka.

Goglowanie:
http://www.google.pl/search?q=plan+lekcji&ie=UTF-8&o
e=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

---
ps. "Powakacyjna oferta ..." jakos mi sie postrzega "Prowokacyjna ..."

6. Data: 2003-09-10 13:12:42

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 10 Sep 2003 00:00:14 +0200, Tristan Alder wrote:

> Widać spałeś na algorytmice :-) Mnie uczono, że to problem w
> nierozwiązywalny

udało się - bardzo niewielu nauczycieli ma okienka, żadna klasa nie ma
okienek. Jeśli się nie dało inaczej, poszczególne grupy miały tak rozłożene
zajęcia, że kończyły asynchronicznie z innymi grupami tej samej klasy.

Kobieta jest genialna...

--
Grendel

7. Data: 2003-09-10 23:41:11

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vectra wrote:
> CZyli operator byl do chrzanu. Pewnie informatyk - wlaczyl automat i
> poszedl do domu.
Zgadzam się. Vulcan jest dobry w porównaniu do innych.
Jednak trzeba umieć go obsługiwać i mieć dobrą taktykę.

J.

8. Data: 2003-09-11 19:03:46

Od: Grendel <n...@b...to.usenet> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Sep 2003 01:41:11 +0200, Jonasz wrote:

> Zgadzam się. Vulcan jest dobry w porównaniu do innych.
> Jednak trzeba umieć go obsługiwać i mieć dobrą taktykę.

zwłaszcza jak jest trzydziestu paru nauczycieli, z których niektórzy uczą w
paru gminach, więc mogą być tylko w określone dni / godziny, a jednocześnie
w jednej 34 osobowej klasie są 2 grupy wf (dziewczyny/chłopcy), 2 grupy
angielskiego (2 różnych nauczycieli), 2 poziomy niemieckiego (2
nauczycieli), 2 grupy technologii informacyjnych i 2 grupy informatyki. Do
Poza tym, są tylko 2 pełnosprawne pracownie, z których jedna jest tak nowa,
że dyrekcja nie godzi się na wprowadzanie tam np. klas technikum,a muszą
mieć oni dostęp do kompów (przedmiot: komputerowe wspomaganie
projektowania) i oprogramowania do projektowania. A to tylko przykład klas
okołokomputerowych - do tego oczywiscie pozostałe "normalne" klasy, które
również mają grupy językowe na przykład...

--
Grendel

wolne miejsca na UW
Matematyka/informatyka zaocznie
Motywacja
awans->mianowany
Jakie czasopisma/materialy do matury 2004.