Poważny problem! Czy ktoś mial kiedyś coś podobnego?Prosze o porade fachowcow

1. Data: 2002-12-27 17:32:21

Temat: Poważny problem! Czy ktoś mial kiedyś coś podobnego?Prosze o porade fachowcow
Od: "Fake" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nastepujacy problem z ktorym walcze od ok.miesiaca.
Otoz pewnego razu zdarzylo mi sie ze polozylem sie spac i nagle rozbolal
mnie brzuch,pozniej cos jakby "prad" szedl w gore i mialem gwaltowne
przyspienienie bicia serca,zrobilo mi sie slabo na tyle ze malo nie
zemdlalem,wymioty,rece i nogi byly bardzo zimne,w glowie jakby mrowki
"chodzily",biegunka,mocne drgawki i jakby cos zatykalo wezly chlonne.Nie
moglem wogole nabrac powietrza i mialem uczucie jakby mi slon na klatke
piersiowa nadepnal.Jednym slowem koszmar.Meczylem sie tak ok.7 godzin,mialem
juz nawet na pogotowie dzwonic.Myslalem ze to jakies mocniejsze
zatrucie,jednak na drugi dzien robilo sie to samo.
Poszedlem wiec natychmiast do lekarza ktory nic nie wykryl i przypisal mi
lek "Propranol"na serce,"Asmag"
i skierowal na echo serca do szpitala.Tam mi powiedzieli ze mam troche
uciski w klatce piersiowej,ale od tego sie nie umiera i kazali brac dalej
te leki co biore + cwiczenia na silowni.Za tydzien mialem jeszcze gorszy
atak,tez w nocy i poszedlem do prywatnego lekarza ktory powiedzial, ze to
jest spowodowane jakimis stanami nerwicowymi,wewnetrzymi i psychicznymi,co
mnie bardzo zdziwilo, bo mam w sumie bezstresowe zycie.Przypisal mi te leki
ktore juz
bralem i "Afobam" mocne nasenne tabletki.Od 2 tygodni jest w sumie ok,biore
po 1 tabletce kazdego leku rano,w poludnie i wieczorem i pozniej spie jak
zabity,ale boje sie ze po odstawieniu tych lekow nadal bedzie mi sie to
dziac to samo.
Czy ktos wie co to moze byc i do jakiego fachowca sie z tym udac?
Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi...

2. Data: 2002-12-27 17:41:10

Od: "Amelka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

afobam nie jest lekiem nasennym tylko przeciwlekowym i to uzalezniajacym
nie bierz go tyle
jak sie odstawia jest gorzej

--
Amelka

3. Data: 2002-12-27 20:25:47

Od: "Adaś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Quuurde sam przeżyłem stany depresyjno lękowe ale jak czytam posty to nie
moge uwierzyć jak strasznie rozwijają się nastepstwa tych stanów. Ja
doszedłem tylko do duszenia się w nocy i przebudzenia z przerażeniem
wyleczyłem się homeopatią. Prowadziłem nerwowy tryb życia.
Adaś

4. Data: 2002-12-28 07:34:44

Od: "Fake" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> afobam nie jest lekiem nasennym tylko przeciwlekowym i to uzalezniajacym
> nie bierz go tyle
> jak sie odstawia jest gorzej

Biore tyle ile lekarz zalecil,czyli pol tabletki rano i jedna wieczorem.
Sa to tabletki 0.25 mg czyli dawka dosyc mala a pomaga bardzo

5. Data: 2002-12-28 08:29:29

Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mala dawka jest pojeciem wzglednym ;)

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

6. Data: 2002-12-28 09:14:32

Od: "Amelka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biore tyle ile lekarz zalecil,czyli pol tabletki rano i jedna wieczorem.
> Sa to tabletki 0.25 mg czyli dawka dosyc mala a pomaga bardzo

lepiej brac tylko wtedy jesli faktycznie trzeba a nie dlatego ze lekarz tak
powiedzial
teraz Ci pomaga, potem przestanie wiec zwiekszy Ci dawke
a potem jak nie wezmiesz bedziesz sie czul strasznie
a jak bedziesz odstawial to bedie jeszcze gorzej
idz do sensownego psychiatry

7. Data: 2002-12-28 13:29:02

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stary!
Benzodiazepiny nie są tu rozwiązaniem. Możesz je pobrac najwyżej 2 tygodnie
i koniec. A co dalej?
Podziwiam bezrtroska głupote konowałów (bo to nie lekarze) przepisujących
bez żenady benzodiazepiny na długotrwałe kuracje błahych przypadłości...

Użytkownik Fake <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aujk77$n7a$...@n...onet.pl...

8. Data: 2002-12-28 14:14:20

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podziwiam bezrtroska głupote konowałów (bo to nie lekarze) przepisuj?cych
> bez żenady benzodiazepiny na długotrwałe kuracje błahych przypadło?ci...

Dla ciebie błachych, bo nie twoje.
Wpędzanie pacjentów w 'ciąg' benzodiazepinowy jest głupotą, ale nie znaczy
to, że powinno się zaniechać stosowania leków o wysokim potencjale
uzależniającym.
W zaburzeniach lękowych można przyjmować lek doraźnie.
Niestety ciągłe przyjmowanie wspominanego w tym wątku propranololu też
prowadzi do zmian adaptacyjnych organizmu i uzależnienia (odstawienie może
być tu gorsze w skutkach niż odstawienie benzodiazepin).

--
Jasiek

9. Data: 2002-12-28 14:16:00

Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mala dawka jest pojeciem wzglednym ;)

Tu jest mowa o najniższej dawce dostępnej na rynku, dzielonej jeszcze na
dwoje...

--
Jasiek

10. Data: 2002-12-28 15:33:21