Powiekszone wezly chlonne?

1. Data: 2006-03-05 18:26:59

Temat: Powiekszone wezly chlonne?
Od: "Rosee" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wczoraj wieczorem zaczela mnie pobolewac szyja poczym pod uchem znalazlam
maly guzek. Dzis pojawily sie jeszcze dwa, nizej. Sa wyraznie widoczne, nie
tylko wyczuwalne. Bola. Wlasciwie boli mnie cala strona szyji. Mam
temperature 37,2. Do lekarza pojde jutro. Ale co zrobic dzis? Ostanio czesto
sie przeziebalam. Gardlo znowu mnie troszke pobolewa, jest czerwone, jezyk
bialy.

Moze znajdzie sie jakis lekarz na grupie, ktory po pierwsze troszke mnie
uspokoi, a po drugie doradzi co zrobic, zeby nie powstaly nowe guzki do
rana, a te co sa zeby tak nie bolaly :(

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Rosee

różnice miedzy polopiryną c a aspiryną c
Mostek dent.
Material do posiewu
Migdalki, antybiotyk i wymaz z gardla
studium przypadku, proces pielegnowania alkoholika