Powiększony języczek

1. Data: 2006-07-02 07:13:41

Temat: Powiększony języczek
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam powiekszony jezyczek ktory znajduje sie na podniebieniu (obudzilem
sie z tym dzis rano). Jest powiekszony do tego stopnia, ze podczas
przelykania sliny czuje, jakbym go przelykal... Inne objawy nie
występują.
Czy to jest jakas choroba? Bo na pewno jest to uciazliwe :(
Pozdrawiam
Daniel

2. Data: 2006-07-02 22:14:33

Temat: Re: Powiększony języczek
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

l...@o...pl napisał(a):
> [...]
> występują.
> Czy to jest jakas choroba? Bo na pewno jest to uciazliwe :(

Nikt się nie odezwał, więc odpisuję sam sobie :D Powiększony
języczek zniknął sam z siebie w ciagu dnia - okolo godziny 15 juz
nie go nie czułem. Jakby kogoś spotkało coś podobnego, to nie ma
się co obawiać :D
Pozdrawiam
Daniel

3. Data: 2006-07-03 22:22:47

Od: "Mateusz Straße" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...

l...@o...pl napisał(a):
> [...]
> występują.
> Czy to jest jakas choroba? Bo na pewno jest to uciazliwe :(

Być może jest to proces anabiozy anginy paciorkowcowej, gdzie właściwie
objawiem przedmiotowym staje się właśnie taki obrzmiały krwistoczerwony
języczek podniebny. Pójdź do lekarza w celu zbadania wymazu, bądź
przynajmniej wyglądu gardła i przełyku.

Pozdrawiam,
Mateusz Straße.

4. Data: 2006-07-03 22:28:07

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Straße" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> objawiem przedmiotowym staje się właśnie taki obrzmiały krwistoczerwony
> języczek podniebny. Pójdź do lekarza w celu zbadania wymazu, bądź

Hmm, a jesli ten jezyczek jest obrzmialy i ...sinoprzezroczysty???
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

RKZ
Czy jak sie raz wezmie statyny, to trzeba je brac przez cale zycie?
Wimiary aorty?
strony z fizyką (elektrostatyką)
LUBLIN naprawdę potrzebna krew 0 Rh- mogę zapłacić