Powiem wam jak będzie

21. Data: 2018-09-22 11:25:58

Temat: Re: Powiem wam jak będzie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/09/2018 o 00:47, XL pisze:

> Napisz z tej Francji.

a co tam jest dla mnie?

--
gazebo

22. Data: 2018-09-22 14:49:48

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Nie będzie wolnych wyborów, nie po to bolszewicy z pis przejmują sądy

Rzepliński tez jest bolszewikiem? I GWno?

http://www.wykop.pl/ramka/3688419/rzeplinski-krs-to-
zwiazek-zawodowy-konserwujacy-interesy-zle-sluzace-s
adownictwu/

23. Data: 2018-09-22 14:58:05

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Jakub A. Krzewicki
> Sprawdzaj informacje bo pisowcy non stop kłamią, więc jak nie wiesz to sprawdzaj...

https://pbs.twimg.com/media/Dm5rZJeXsAAt8Vb.jpg
https://pbs.twimg.com/media/Dm5lLjcXoAAxtid.jpg:larg

Jak peło była zatroskana o artystów:
http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/631197,50-pr
oc-koszty-uzyskania-przychodu-znikaja-tworcy-i-artys
ci-odlicza-od-przychodu-do-43-tys-zl.html

2017r:
PiS przywraca twórcom prawa podatkowe, które zabrała Platforma

24. Data: 2018-09-22 14:59:59

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Lord Gender napisał:
> Jakub A. Krzewicki
>
> Acta nie zostały przyjęte, tylko do dalszej dyskusji przekazane w parlamencie, jak
jesteś taki podatny na propagandę kłamstwa pisowców to usuń ich ze znajomych i
zacznij rozmawiać z normalnymi, bo tylko się zafiksowałeś na bredniach ktore
komunisci z pis rozpowszechniają.

25. Data: 2018-09-22 15:16:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-22 o 14:59, b...@g...com pisze:

> [...]
zacznij rozmawiać z normalnymi, bo tylko się zafiksowałeś na bredniach ktore

Czyli nie sprawdziłeś...

https://oko.press/jak-wrobiono-platforme-w-acta2-czy
li-kto-stoi-za-ta-polityczna-narracja-w-polskiej-sie
ci/

"Forsowany w polskiej sieci przekaz najlepiej oddaje tytuł artykułu z 12
września na portalu wpolityka.pl: ,,ACTA2 przyjęte. Pod pozorem obrony
praw autorskich nakłada się knebel na internet". Tytuł miał niewiele
wspólnego z prawdą. Jednak hasła blokowania wolności słowa, choć
fałszywe, brzmiały na tyle dobrze, że zbudowano wokół nich polityczną
narrację, która bardzo szeroko rozeszła się w mediach społecznościowych."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2018-09-22 19:07:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> a co tam jest dla mnie?

Nojaktoco? KORONA! - sam pisałeś :->

--
XL

27. Data: 2018-09-22 20:30:39

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-22 15:16, Kviat wrote:

> [...]
> fałszywe, brzmiały na tyle dobrze, że zbudowano wokół nich polityczną
> narrację, która bardzo szeroko rozeszła się w mediach społecznościowych."

Kto za tym stoi, wiadomo od lat.

"Jay Rockefeller: Internet should have never existed" 2'44''
https://www.youtube.com/watch?v=Ct9xzXUQLuY

28. Data: 2018-09-22 20:34:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-21 23:33, gazebo wrote:

> i tak mam to w dupie, emigruje i chuj

Problem w tym, że nie ma dokąd.
Lewacki gułag obejmuje już prawie cały cywilizowany Swiat.

29. Data: 2018-09-22 21:19:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/09/2018 o 18:07, XL pisze:

> Nojaktoco? KORONA! - sam pisałeś :->

koron ci u nas dostatek, ale i ta przyjmiemy

--
gazebo

30. Data: 2018-09-22 21:22:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-22 o 20:34, Ilona pisze:

> Problem w tym, że nie ma dokąd.
> Lewacki gułag obejmuje już prawie cały cywilizowany Swiat.

Dla prawaków ideałem byłaby Korea Płn.
Zero samodzielnego myślenia i jedne wódz, który wszystkim mówi co mają
robić i jak myśleć.

Pozdrawiam
Piotr

Jaki mamy ustrój?
Egozrcyzmy to tortury
Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.