Powiem wam jak będzie

31. Data: 2018-09-22 22:20:41

Temat: Re: Powiem wam jak będzie
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik Lord Gender napisał:
> Jakub A. Krzewicki
>
> Acta nie zostały przyjęte, tylko do dalszej dyskusji przekazane w parlamencie, jak
jesteś taki podatny na propagandę kłamstwa pisowców to usuń ich ze znajomych i
zacznij rozmawiać z normalnymi, bo tylko się zafiksowałeś na bredniach ktore
komunisci z pis rozpowszechniają.

https://pbs.twimg.com/media/Dm5rZJeXsAAt8Vb.jpg

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/631197,50-pr
oc-koszty-uzyskania-przychodu-znikaja-tworcy-i-artys
ci-odlicza-od-przychodu-do-43-tys-zl.html

A po co mi wklejach bzdury buraku, cwaniakuj to ze swoimi bezmózgami . Komunizm to
ustrój bandycki, dlatego że zamiast prawa ważna była wola aparadczyków partyjnych. Po
obaleniu komuny Polacy na głowie stawali aby sądy wydawały wyroki z linią prawa tym
samym wybiliśmy się na niezawisłe sądy i to umożliwiło nam wejscie do zachodu. Twój
śmierdzący kacap bolszewicki z Żoliborza przywraca kierownictwo nad sądami partii,
więc przywraca ustrój bandycki. A bandycki ustrój to krzywdzący ustrój, już się sciga
ludzi za protesty a w demokracji wolno protestować. Ty się pakuj ze swoimi
bolszewikami do Koreii bo tu nie postawicie 12tysiecy pomników Kaczyńskiego, jak tam.
Tu za drugii komunizm nie bedziecie mieli okrągłego stołu tylko czapę, a bolszewik z
Żoliborza skończy jak Czaczesku, gdzie pochowano go na drodze aby ludzie mogli po nim
deptać.

32. Data: 2018-09-22 23:25:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/09/2018 o 20:22, Kviat pisze:

> Dla prawaków ideałem byłaby Korea Płn.
> Zero samodzielnego myślenia i jedne wódz, który wszystkim mówi co mają
> robić i jak myśleć.
>
> Pozdrawiam
> Piotr

jeden chuj, albo w lewo albo w prawo, zyc tutaj kurwa sie nie da

--
gazebo

33. Data: 2018-09-22 23:54:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> koron ci u nas dostatek

A trza było dbać o zęby :->

> ale i ta przyjmiemy

Francja u twych stóp!
LOL

--
XL

34. Data: 2018-09-23 01:58:20

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/09/2018 o 22:54, XL pisze:

> A trza było dbać o zęby :->

i znowu zachodzi zmiana w scenach mojego widzenia, czy to jest milosc
czy kochanie

> Francja u twych stóp!
> LOL

caluj, nie pekaj
--
gazebo

35. Data: 2018-09-23 19:26:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-22 21:22, Kviat wrote:

> Dla prawaków ideałem byłaby Korea Płn.
> Zero samodzielnego myślenia i jedne wódz, który wszystkim mówi co mają
> robić i jak myśleć.

Nie wiem co było by dobre dla prawaków, ale, widać już wyraźnie, że
Wszechświatowe lewactwo dostaje sraczki na wieść o tym, że na Dalekim
Wschodzie a właściwie w całej Azji Południowo-Wschodniej, konczy sie
wyzysk proletariatu.

36. Data: 2018-09-23 19:30:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-22 23:25, gazebo wrote:

> jeden chuj, albo w lewo albo w prawo, zyc tutaj kurwa sie nie da

Pozostaje kupić platforme :O

https://www.mojanorwegia.pl/rozrywka/sprzedam-20poko
jowa-platforme-wiertnicza-w-dobrym-stanie-z-widokiem
-na-morze-6200.html

i założyć Republike, (może być domokratyczno_parlamentarna :)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Sealand

37. Data: 2018-09-23 20:06:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-21 12:54, Lord Gender wrote:
> XL
> Za komuny też były wybory i też mniejszość jaką obecnie stanowi Pis, non stop miała
w wyborach większość. Do partii należało ok 5 milionow i tyle głosuje na Pis,z 30
milionów uprawnionych, to przecież mniejszość w komuszej matematyce.

Weź pod uwage, że połowa uprawnionych poznała już meandry demokracji* i
nie głosuje wcale.

* - jak mawiał ojciec demokracji: 'Wyborca musi mieć taki wybór, aby
zawsze zwyciężyła demokracja.'

38. Data: 2018-09-23 21:04:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-23 o 19:26, Ilona pisze:

> [...]
> Wszechświatowe lewactwo dostaje sraczki na wieść o tym, że na Dalekim
> Wschodzie a właściwie w całej Azji Południowo-Wschodniej, konczy sie

Dobre :)))
Dobre bo mocne.
Skąd wy takie głupoty bierzecie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

39. Data: 2018-09-23 21:10:48

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-23 21:04, Kviat wrote:

> Dobre :)))
> Dobre bo mocne.
> Skąd wy takie głupoty bierzecie?

Nie mów do mnie: 'wy'.

Nie jestem członkiem miedzynarodowej miedzynarodówki.

40. Data: 2018-09-23 22:07:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/09/2018 o 18:30, Ilona pisze:

> [...]
-na-morze-6200.html

> i założyć Republike, (może być domokratyczno_parlamentarna :)

i to sie kurwa nadaje do prasy :]

oj, nawet spaghetti juz mnie nie bawi, moze to moja wina, przesolilo
mnie to wszystko, peace, tego wszyscy potrzebuja chociaz z tego sobie
sprawy nie zdaja

--
gazebo

Jaki mamy ustrój?
Egozrcyzmy to tortury
Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.