Powitanie

1. Data: 2004-07-19 19:46:38

Temat: Powitanie
Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich gorąco!
Niedawno odkrylam ta grupe i chcialabym sie przylaczyc.
Jestem studentka matematyki i informatyki w Warszawie, zas poza rokiem szkolnym
mieszkam w Lodzi.
Robotkami bardziej intensywnie zajmuje sie od poltora roku (wczesniej wyplatalam
tzw. "meksykanki", czyli branzoletki z muliny). Glownie interesuje minie
szydelko, troche druty, krzyzyki i frywolitki (etap poczatkowy: odpowiednie
naciagniecie lukow mnie narazie przerasta). Chcialabym sie nauczyc koronki
klockowej i filetu, ale odkladam to do czasu jak doba zacznie miec 48 godzin ;)
Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2004-07-19 20:02:10

Temat: Re: Powitanie
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylwia" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich gorąco!
Chcialabym sie nauczyc koronki
> klockowej i filetu, ale odkladam to do czasu jak doba zacznie miec 48
godzin ;)

Witam i cieszę się że do nas trafiłaś. Niestety każda z nas chciałaby, żeby
doba miała 48 godzin. Ty to masz szczęście, bo jesteś młoda. Ja niestety
poważnie przekroczyłam "40" i mam jeszcze większe obawy, że zabraknie mi
życia na zrobienia wszystkiego czy mnie tu zarażono.
Wszystko przed Tobą.
Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-19 20:56:04

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miło mi, że mamy nową koleżankę.Co do tej doby to każda byłaby za krótka,
niech więc będzie taka jaka jest.
Jak będziesz w Warszawie to możesz wziąć udział w spotkaniu robótkowiczek, a
zdolne tam dziewczyny, że nie wiem co.
Pozdrawiam serdecznie,
dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-07-20 06:41:32

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylwia wrote:

> Witam wszystkich gorąco!
> Niedawno odkrylam ta grupe i chcialabym sie przylaczyc.
> Jestem studentka matematyki i informatyki w Warszawie, zas poza rokiem szkolnym
> mieszkam w Lodzi.

Witam i zapraszam na spotkania w Warszawie. Filet już opanowałyśmy ;)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.szpilka.netnafta.pl
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

1. Data: 2004-07-20 07:04:46

Od: "zevi" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nareszcie ktoś z Lodzi...
Pozdrawiam serdecznie
Ewelina (Lodz)

1. Data: 2004-07-20 11:30:19

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam koleżankę po fachu! :)
Pozdrawiam
Bebe z Tychów

1. Data: 2004-07-20 16:56:59

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy!!

--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry ( tez matematyczka informatyczka
mozna powiedziec )

1. Data: 2004-07-20 17:35:07

Od: "Ala" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naciagniecie lukow mnie narazie przerasta). Chcialabym sie nauczyc koronki
> klockowej i filetu, ale odkladam to do czasu jak doba zacznie miec 48

Ja również dołączam się do powitań! Fajnie,że jest nas coraz więcej :)

dim live learn love
[OT] Wykasowany mail
[3M] gdzie dzianina na dres?
Redakcja FAQ pl.rec.robotki-reczne :zmiana osoby
Poszukuję "mani"