Straż pożarna/samochody :)

1. Data: 2003-07-16 06:09:49

Temat: Straż pożarna/samochody :)
Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Ktoś, kiedyś szukał 4 kółek - moze ten adres sie przyda :))
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=tyudayeva
&RubrID=8557
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-07-16 14:19:56

Temat: Powitanie + pytanie:-)) dot. Re: Straż pożarna/samochody :)
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Kto?, kiedy? szukał 4 kółek - moze ten adres sie przyda :))
> http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=tyudayeva
&RubrID=8557

SUPER:-) Czegoś takiego szukałam:-)

Witam wszystkich na prr-r
Nazywam się Magda (nick: gdaMa), jestem z Piaseczna k/ W-wy.
Przyglądam się grupie już od kilku dni, mam usilną potrzebę stworzenia
czegoś co nie będzie jadalne (udzielam się skromnie na prk) i zostanie
dla potomnych:-).
Mam na swoim koncie kilka km szydełkowych łańcuszków (początki u
babci:-)) parę szydełkowych serwetek, skarpetki na drutach oraz kilka
wyszywanych wzorków (ciocia wyszywała sztandary).

Jako że jestem początkująca _w te klocki_ mam pytania dot. powyższego
linka:
Kolory wiem, kanwa 70 na 90 cm, czy dobrze zrozumiałam że 44 krzyżyki na
10 cm?? (rosyjski u mnie kiepski...)
Teraz - po 3 motki muliny z podanych kolorów nr 5 (grubość muliny??)
I jeszcze jedno pytanie laika: przy takiej kanwie 44 XX na 10 cm to po 2
nitki brać czy po 3??

--
Z góry dziękuję i pozdrawiam,
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-07-16 20:27:02

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Też nie należę do zaawansowanych &#61516;, a rosyjski to tak z podstawówki, to by
było
ze 20 lat temu.... Ale o ile ja rozumiem, to faktycznie kanwa 44 oczka
(krzyżyki) na 10 cm, o rozmiarach 70 na 90.
Co do grubości muliny, to sądzę, ze co najmniej 4 lub nawet 5 nitek &#8211; moje oko
nie toleruje prześwitów. Jak do tej pory haftowałam na dwóch rodzajach: 40
oczek na 10 cm i 100 oczek na 10 cm. W pierwszym przypadku używam muliny
niedzielonej, w drugim 2 nitki dla półkrzyżyków, czyli cos co wygląda jak ////
i pojedyncza dla całego krzyżyka, czyli xxxx.
Po prostu spróbuj, jeśli będą prześwity, to znaczy, że trzeba haftować grubszą
muliną. Podobnie z kanwą, po prostu im drobniejsza, tym mniejsze wyjdą
samochody, za to można zrobic z nich np. serie pojedynczych obrazków. To bardzo
ładnie wygląda! Ja właśnie mam zamiar tak zrobić!. Nie jeden duży, tylko kilka
małych! Jeśli będziesz chciała, to daj znać na priva, prześlę przykład na
Listonoszu Pacie (to ten z dobranocek &#61514;) a i wzory do tego się znajdą &#61514;

Listonosz zrobiłam właśnie na drobniutkiej aidzie (100 na 10 cm), wyszłą
rewelacja, malutkie obrazki, razem powieszone baaardzo rozweselają pokój
dziecinny &#61514;
Powodzenia
Kasia z Torunia

1. Data: 2003-07-17 07:18:18

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Cd :) tu jest sporo starych samochodów :)http://www.kaan.pl ,a le najpierw
trzeba się zalogować, aby ściagnąć wzory. A tak na marginesie, stronka na
102! :)
pozdrówka
Kasia

1. Data: 2003-07-17 07:25:03

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Też nie należę do zaawansowanych &#61516;, a rosyjski to tak z
> podstawówki, to by było ze 20 lat temu....
:-) czyli tak jak ja...

> Ale o ile ja rozumiem, to
> faktycznie kanwa 44 oczka (krzyżyki) na 10 cm, o rozmiarach 70 na 90.
> Co do grubo?ci muliny, to s?dzę, ze co najmniej 4 lub nawet 5 nitek
> &#8211; moje oko nie toleruje prze?witów.
/ciach/
Dzięki za rady:-)

> Podobnie z kanw?, po
> prostu im drobniejsza, tym mniejsze wyjd? samochody, za to można
> zrobic z nich np. serie pojedynczych obrazków. To bardzo ładnie
> wygl?da! Ja wła?nie mam zamiar tak zrobić!. Nie jeden duży, tylko
> kilka małych!
Właściwie to taki miałam zamiar:-) Może faktycznie skusze się na
drobniejsza kanwę

> Powodzenia Kasia z Torunia

Dziękuję:-) i pozdrawiam,
gdaMa (Magda) z Piaseczna

1. Data: 2003-07-17 07:54:49

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Cd :) tu jest sporo starych samochodów :)http://www.kaan.pl ,a le
> najpierw trzeba się zalogować, aby ?ciagn?ć wzory. A tak na
> marginesie, stronka na 102! :)
mało że na 102 na 1002:-) ... napaliłam się na African women:-) zaczynam
od samochodzików (odnawiamy kącik synka i będą pasowały jak ulał:-)) i
jak mi zapału starczy to dobiorę się tej afrykance do niteczek;-)

gdaMa (Magda)

Ma ktoś może?
Wszelkie wzory Marjolein Bastin z serii Lanarte poszukiwane!
Nowa
szydełkowe bikini i 7ya
pytanko