Powód do optymizmu

11. Data: 2020-10-19 00:27:45

Temat: Re: Powód do optymizmu
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-18 23:05, FEniks wrote:

> No widzisz, w Niemczech jest ogólnie większa kultura wśród ludzi i
> przede wszystkim większe poczucie odpowiedzialności za to, co się robi.
>
> Tutaj - koleżanki mąż poszedł na osiedlową siłownię i się zaraził, ma
> covid. Właściciele siłowni odczuwali objawy (lekkie), ale nie pomyśleli
> o tym, żeby się przetestować albo profilaktycznie nie pojawiać się w
> siłowni. Nie pomyśleli albo raczej tradycyjnie - sądzili, że jakoś to
> będzie. Może teraz pójdą, kiedy już wiedzą od swoich klientów, a może
> nie i będą zarażać dalej. I tak to tutaj się kręci.
>
> Ewa, przesadzasz...

Konferencja - B. Wildstein; P. Lisicki; R. Ziemkiewicz; J. Karnowski -
YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=YDCAj8kO1tk

12. Data: 2020-10-19 00:37:47

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 19 Oct 2020 00:27:45 +0200
doszła do mnie wiadomość <5f8cc162$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
od Stefania Harper <s...@f...net> :

>Konferencja - B. Wildstein; P. Lisicki; R. Ziemkiewicz; J. Karnowski -
>YouTube
>
>https://www.youtube.com/watch?v=YDCAj8kO1tk

To się powinno nazywać "czterej jeźdźcy szurokalipsy".

13. Data: 2020-10-19 00:46:36

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-18 14:49, Sylvio Balconetti wrote:
> Coraz wiecej ozdrowieńców: 92 651 wyleczonych, przybylo 2 489
>
> https://tinyurl.com/y5fol2x5
>
> https://tinyurl.com/y6kxhtma
>
> A w Niemczech 356387 (+7830) chorych, 9767 zmarlych (+33)
>
> https://tinyurl.com/y3wc9we2
>
> U mnie juz 470 (+17), zmarlych 12 (+0) 40,9/100T; 456 (+12), zmarlych 11
> (+0) - 27,7/100T

//siem lepiej pacz na wskazniki wzrostu chinskiej gospodarki, bo to
jedyny sensowny powod pandemii jest...

14. Data: 2020-10-19 06:21:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2020 o 18:48, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
samo jak
> covidowców, siad na dupie w domu albo maska.
> Jakiż to terror z maskami, jakaś ujma na honorze czy sposób na zniewolenie? Nie
rozumiem
> tego zjawiska.
> Rozumiesz chyba to, że ten wirus jest z nami dopieto od pół roku, nie wiemy
jeszcze, co
> on potrafi i jakie są czasoodległe konsekwencje jego nosicielstwa, poczekaj dwa
lata z
> wnioskami(skromnie licząc, ja obstawiam, że nawet za pięć lat nie będziemy

no wlasnie, nie rozumiesz, zamykania w domu tez nie

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> Co tu się starać, część mojej edukacji to była nauka o tym, jak oddzielać ziarna od
plew,
> nie musisz się o mnie martwić.

szkoda, ze nie slyszales wypowiedzi przedstawiciela resortu zdrowia,
niezwykle metnego, ze nie nalezy sugerowac sie zadnym testem ani
temperatura :] albo przeoczyles, ze test moze cie przetrzymac 11 miesiecy
--
gazebo

15. Data: 2020-10-19 06:29:22

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18/10/2020 o 22:05, FEniks pisze:

> [...]
> będzie. Może teraz pójdą, kiedy już wiedzą od swoich klientów, a może
> nie i będą zarażać dalej. I tak to tutaj się kręci.

wchodzi zwolnienie lekarzy z bledow lekarskich, covid gora, poza tym juz
atakuje zza grobu

--
gazebo

16. Data: 2020-10-19 16:08:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2020 o 06:29, gazebo pisze:
> wchodzi zwolnienie lekarzy z bledow lekarskich, covid gora

Chyba odwrotnie - karanie więzieniem za błędy.

> , poza tym juz atakuje zza grobu

Tzn?

Ewa

17. Data: 2020-10-19 16:08:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.10.2020 o 00:27, Stefania Harper pisze:

> [...]

Chciałabym...

Ewa

18. Data: 2020-10-19 16:39:51

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.10.20 um 16:08 schrieb FEniks:

> Chyba odwrotnie - karanie więzieniem za błędy.

> Tzn?
>
> Ewa

"Niech jada!"

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

19. Data: 2020-10-19 17:05:42

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.10.20 um 23:05 schrieb FEniks:

> [...]
> będzie. Może teraz pójdą, kiedy już wiedzą od swoich klientów, a może
> nie i będą zarażać dalej. I tak to tutaj się kręci.

U nas nie pozwoliliby otworzyc takiej silowni. Personel musi sie badac,
opracowac zasady higieny, ktore zawsze moze ktos sprawdzic, prowadzic
liste gosci (godziny wejscia, wyjscia), ktorych liczba jest ograniczana
(meldunek), a jak ktos zachoruje, to zamykaja bude i sprawdzaja gosci.
Podobnie jest z restauracjami (teraz bedzie mozliwe ogrzewanie na
zewnatrz), a do optyka, poczekalni lekarskich (przychodni tutaj nie ma),
piekarni, banku, apteki itd. ustawiasz sie w kolejce (1.5-2 metry odstep).

Zarzadzenia sa przez wiekszosc ludzi akceptowane, bo premier, minister
SW, zdrowia, gospodarki pokazuja sie w telewizji, rozmawiaja z mediami,
pisza na FB, wyjasniaja i sa raczej otwarci na argumenty. Kary wchodza w
gre (od 250 euro), ale nie slyszalem, zeby kogos karano, jak i zeby ktos
sie awanturowal z powodu maseczek. Tak jest w Bawarii. Bylismy w tym
roku tylko w Austrii i tam - choc wlasnie zaczely sie problemy (Wieden,
Linz, Graz), to z maskami bylo dosc luzno (oprocz duzych sklepow), no i
teraz maja klopoty.

Mysle, ze roznica miedzy PL i BY (Bawaria, a moze DE) polega na stopniu
zaufania do wladz i wzajemnego, a jak jeszcze wladze cos kreca, oszukuja
i postepuja nielogicznie, to trudno sie dziwic, ze ludzie tez kreca,
buntuja sie, podejrzewaja oszustwa, spiski...

Btw. Wlasnie dowiedzielismy sie na gimnastyce, ze od jutra trzeba sie
maskowac w miejscach publicznych (ponad 35 przypadkow tygodniowo na 100
tys.).

20. Data: 2020-10-19 19:05:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 15:08, FEniks pisze:

> Chyba odwrotnie - karanie więzieniem za błędy.

to juz przeszlosc, teraz mamy wirusa i kazdy moze sie mylic, tak jak ten
pan co stwierdzil, ze pacjent i tak by umarl chociaz go trzy szpitale
nie przyjely, covid gora

> Tzn?
>
> Ewa

pogrzeby, teraz wirus atakuje spod ziemi, wiec nie mozesz ogladac
pochowku bliskich

--
gazebo

Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...
Módlcie sie!
testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach