Powód do optymizmu

21. Data: 2020-10-19 19:06:42

Temat: Re: Powód do optymizmu
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 15:39, Sylvio Balconetti pisze:

> "Niech jada!"

ashes to ashes, funk to funky, we know major Tom to drunky

--
gazebo

22. Data: 2020-10-19 19:22:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 05:21, gazebo pisze:

> no wlasnie, nie rozumiesz, zamykania w domu tez nie

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> szkoda, ze nie slyszales wypowiedzi przedstawiciela resortu zdrowia,
> niezwykle metnego, ze nie nalezy sugerowac sie zadnym testem ani
> temperatura :] albo przeoczyles, ze test moze cie przetrzymac 11 miesiecy

w temacie maseczek

https://www.facebook.com/watch/?v=1821951457943658

w temacie pandemii

https://www.facebook.com/watch/?v=1237946839905167

badz obejrzyj sobie to

https://www.facebook.com/watch/?v=772767486832999

albo to

https://www.facebook.com/watch/?v=642222386704523

zdiagnozuj to i zapodaj mi swoja reakcje

--
gazebo

23. Data: 2020-10-19 21:54:41

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-19 16:08, FEniks wrote:

> Chciałabym...
>
> Ewa a jak myslisz, ze oni tam mowiom, to co mowiom, zeby uspokajac nastroje...?

//czy raczej, po bandzie jadom...?

24. Data: 2020-10-19 21:56:53

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-19 00:37, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 19 Oct 2020 00:27:45 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5f8cc162$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
> od Stefania Harper <s...@f...net> :

> To się powinno nazywać "czterej jeźdźcy szurokalipsy".

//po czasie reakcji widac, ze oceniasz ksionszki po tytule... znaczy
masz zaimpregnowane synapsy do tego stopnia, ze juz nie odbierasz
bodzcow z otoczenia...?

25. Data: 2020-10-19 22:11:43

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-19 19:22, gazebo wrote:

> [...]
>
> albo to
>
> https://www.facebook.com/watch/?v=642222386704523
>
> zdiagnozuj to i zapodaj mi swoja reakcje

//ale, czy zdajesz juz sobie sprawe z tego, jakie skutki globalne ma
wywolac wychlodzenie gospodarek zachodnich...?

26. Data: 2020-10-20 17:54:19

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 21:11, Stefania Harper pisze:

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> //ale, czy zdajesz juz sobie sprawe z tego, jakie skutki globalne ma
> wywolac wychlodzenie gospodarek zachodnich...?

to ty juz zza zachodu? moze cos przeoczyli
https://www.szybkiplik.pl/5AzsSQAghc

--
gazebo

27. Data: 2020-10-20 18:46:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19/10/2020 o 16:05, Sylvio Balconetti pisze:

> [...]
> roku tylko w Austrii i tam - choc wlasnie zaczely sie problemy (Wieden,
> Linz, Graz), to z maskami bylo dosc luzno (oprocz duzych sklepow), no i
> teraz maja klopoty.
>
> Mysle, ze roznica miedzy PL i BY (Bawaria, a moze DE) polega na stopniu
> zaufania do wladz i wzajemnego, a jak jeszcze wladze cos kreca, oszukuja
> i postepuja nielogicznie, to trudno sie dziwic, ze ludzie tez kreca,
> buntuja sie, podejrzewaja oszustwa, spiski...
>
> Btw. Wlasnie dowiedzielismy sie na gimnastyce, ze od jutra trzeba sie
> maskowac w miejscach publicznych (ponad 35 przypadkow tygodniowo na 100

wiec mamy juz godziny policyjne, silne restrykcje, zakaz kontaktu z
rodzina, i tylko na podstawie falszywych testow, zapytano mnie ostatnio
w Anglii czy kiedys przezylem cos takiego, tak, stan wojenny, blokady na
rogatkach itd., tyle, ze stan wojenny sie skonczyl a restrykcje
zniknely, a teraz, no wlasnie, co znowu sie utrzyma? jak po World Trade
Centre, ile praw obywatelskich zaniknie? a na Slowacji darmowe
szczepionki, ktore nie istnieja, wojsko sie tym zajmie, kogo teraz
obchodzi grzyb atomowy albo starcy, teoria spiskowa? no nie wiem, na
razie to fakty, ktore sklaniaja do wniosku, ze padnie najstarsza grupa
wiekowa i zwolni kraje od utrzymania, padna bezdomni, schorowani, no to
Niemcy mieli swoja metode, USA tez jak i Australijczycy, powodzenia i
naprzod

--
gazebo

28. Data: 2020-10-20 19:19:10

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiekowa i zwolni kraje od utrzymania, padna bezdomni, schorowani, no to
> Niemcy mieli swoja metode, USA tez jak i Australijczycy, powodzenia i

U nas spokoj. Od 23 nie dostaniesz alkoholu w knajpie i stacji
benzynowej (nie dotyczy), na glownych ulicach w centrum miasta (5 km ode
mnie) trzeba nosic maski. Zakazonych nie przybywa (mamy 36 sztuk
tygodniowo na 100 tysiecy). Cwiczylem trzy godziny (maseczki,
dezynfekcja i dystans jak zwykle), jutro gimnastyka, a pozniej wedrowki
po Szwajcarii Frankonskiej (taki region miedzy Norymberga i Bambergem).
Have a good time!
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

29. Data: 2020-10-21 05:22:59

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-10-20 17:54, gazebo wrote:

wirusa-maja-sens-z-naukowego-punktu-widzenia/

> to ty juz zza zachodu? moze cos przeoczyli
> https://www.szybkiplik.pl/5AzsSQAghc

//ta, liczbe zmarlych wyloncznie na covid'a...!

W Polsce, jak dotad i na szczenscie: 9 osob.

30. Data: 2020-10-21 15:33:52

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 18 października 2020 14:49:21 UTC+2 użytkownik Sylvio Balconetti
napisał:
> Coraz wiecej ozdrowieńców: 92 651 wyleczonych, przybylo 2 489
>
> https://tinyurl.com/y5fol2x5
>
> https://tinyurl.com/y6kxhtma
>
> A w Niemczech 356387 (+7830) chorych, 9767 zmarlych (+33)
>
> https://tinyurl.com/y3wc9we2
>
> U mnie juz 470 (+17), zmarlych 12 (+0) 40,9/100T; 456 (+12), zmarlych 11
> (+0) - 27,7/100T

Klawo jak cholera, Egon!

Niemcy majom najwieksze doswiadczenie w glodzeniu Polakow...
Módlcie sie!
testosteron
Pogoda dobra i krzywa rośnie
Strach