Powstańcze śpiewanie.

41. Data: 2018-08-07 10:02:53

Temat: Re: Powstańcze śpiewanie.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/08/2018 o 23:10, XL pisze:

> Po ilu piwach?

zazdrosc przez ciebie przemawia

> Nie sądź po sobie i leż dalej.

alez ja leze i nie zamierzam wstawac
--
gazebo

42. Data: 2018-08-07 16:31:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> zazdrosc przez ciebie przemawia

Marsjańskie zwidy po piwsku to musowo powód do zazdrości. LOL

> alez ja leze i nie zamierzam wstawac

Siostro - basen dla tego pana!

--
XL

43. Data: 2018-08-07 19:05:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/08/2018 o 15:31, XL pisze:

> Marsjańskie zwidy po piwsku to musowo powód do zazdrości. LOL

nie wnikam skad to masz

> Siostro - basen dla tego pana!

a dziekuje, sila lenistwa jest niewymierna

--
gazebo

44. Data: 2018-08-07 22:55:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> nie wnikam skad to masz

Wrodzony.

> a dziekuje, sila lenistwa jest niewymierna

Siostro - kaczkę dla tego pana!

--
XL

45. Data: 2018-08-07 23:40:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/08/2018 o 21:55, XL pisze:

> Wrodzony.

i wcale mi ciebie nie szkoda

> Siostro - kaczkę dla tego pana!

a ja siede sobie spokojnie w lodowce, normalnie pokochalem cie
--
gazebo

46. Data: 2018-08-08 07:59:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> i wcale mi ciebie nie szkoda

Bo nie może.

> a ja siede sobie spokojnie w lodowce, normalnie pokochalem cie

Siostro, kaftan dla tego pana! - i dwoch sanitariuszy do towarzystwa.

--
XL

47. Data: 2018-08-08 09:04:10

Temat: Re: Powstańcze śpiewanie.c
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-05 o 23:58, XL pisze:

> To nie są melodie ani teksty biesiadne, lecz podnoszące na duchu Walczących
> - wtedy i teraz.

Walczących teraz?
O kurwa. Wy pseudonarodowcy to macie wielki talent do rozpierdalania
poważnych uroczystości i robienia z nich parodii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2018-08-08 09:47:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-07 o 00:36, XL pisze:

> W odpowiedzi na Twoją ,,propozycję" zacytuję dwa posty z FB, które gorąco
> poparłam.
>

> 2.
> ,,Seks oralny z figurą Jana Pawła II, powieszenie jej na szubienicy,
> podcieranie tyłka flagą Watykanu - to wybrane sceny z najnowszego spektaklu
> Teatru Powszechnego w Warszawie.

Kościół robi i robił gigantyczne świństwa, od ludobójstwa poprzez
pedofilię, aż do zwykłych przekrętów na kasę. Bezkarnie. I to cię jakoś
nie oburza.
Za to oburza cię, gdy jakiś artysta wyrazi swój sprzeciw wobec tej
patologii.

> Twórcy (a raczej tfu!rcy) znów się
> prześcigają, żeby napluć w twarz katolickiej części polskiego
> społeczeństwa.

Watykańscy okupanci cały czas pluli i plują na Polskę, a ty udajesz, że
deszcz pada.

> W tym jednak
> przypadku mamy do czynienia z przybytkiem jak najbardziej publicznym,
> szczodrze finansowanym z pieniędzy podatników, w tym również katolików.

Za to kościół jest finansowany tylko z pieniędzy wyznawców. LOL

> I wątpliwe jest, by wszyscy oni z aprobatą odnosili się oni do wyczynów
> pseudoelity prezentującej na scenie chore wizje reżysera ,,sztuki".

Wątpliwe również jest, żeby wszyscy ci którzy finansują kościół z
aprobatą odnosili się do wyczynów i chorych wizji funkcjonariuszy
kościelnych.

> A równie skandalicznych spektakli w ostatnich latach nie brakowało.

Ilość tych "skandalicznych" spektakli, to promil promila skandalicznych
spektakli wystawianych przez kościół.

> Był już
> Chrystus, który schodził z krzyża, by zgwałcić muzułmankę.

Katole gorsze rzeczy robili. W realu.
W tym teatrze nikt nikomu krzywdy nie zrobił.

> Była przesławna ,,Golgota Picnic", pełna pornograficznych odniesień do Pisma
Świętego.

http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,4032
https://pl.wikipedia.org/wiki/Lot_(posta%C4%87_bibli
jna)

Inne przykłady znajdziesz samodzielnie. A i tak pornografia nie jest
najgorszą stroną biblii. Są tam też gorsze rzeczy np. opisy masowych
morderstw.

> Z pewnością religia jest dla wielu twórców inspirująca,

Z pewnością.

> Kościół łatwym celem ataków,

Sam się podstawia i prowokuje.

> ale czy nie warto zastanowić się nad przekraczaniem granic
> przyzwoitości?

Warto. Tylko czemu kościółkowi tego nie robią?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

49. Data: 2018-08-08 10:46:39

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/08/2018 o 06:59, XL pisze:

> Bo nie może.

alez wodzu, co wodz

> Siostro, kaftan dla tego pana! - i dwoch sanitariuszy do towarzystwa.

trzech, nie lubie grac z dziadkiem

--
gazebo

Świetna muza
Jak stracić męża?
Pomniki
Chetni na mariologie, soteriologie lub pneumatologie katolicka?
Kefir - oszustwa kapitalizmu