Pozdrawiam...

121. Data: 2009-04-28 06:50:09

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" napisał:

> Szanowna Pani, cele strategiczne to takie coś, co wybiega poza
> horyzont wzroku i czasu i i się szybko nie zmienia ...

Cudzysłowu Waść nie zauważył?

> Szanowna Pani stała się ofiarą doraźnych ruchów 'operacyjno-
> taktycznych'.

Ale tu nie o mnie mowa.

> Strategii zaś chyba nie ma tu żadnej ...

Nie będę dyskutować ze specem od gier ;)

--
Pozdrawiam - Aicha (ja tylko strategie rozwodowe;))

122. Data: 2009-04-28 07:23:51

Od: "ms" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać po reakcji.

No właśnie, Pani XL, już nic nie chce być takie same, jak wcześniej. Brak Pani
pozdrowień spowodował, że wiosenne jaskrawe dotąd słońce stało się czarne niby
wór włosienny.

> Ja nie należę do tej... grupki.

Niewątpliwie ma Pani rację. Proszę nam więc zdradzić, jaką grupkę Pani zaszczyca
swoją obecnością, skoro nie psp? Czy może jest Pani samotną wyspą? a może tutaj
pisuje Pani nieuświadomione alter ego? Może nam się tylko zdaje, że właśnie
Pani tu pisuje hm... z dużą częstotliwością, chcąc zaistnieć gdzieś w życiu i
spełnić szlachetny cel (a może nawet obowiązek)- pomóc nam maluczkim: poudzielać
dobrych rad moralnych, pokazywać swoim świetlanym przykładem właściwe wzorce
zachowań i jedyną słuszną estetykę? A w zamian będziesz (już jesteś, prawda?)
otoczona powszechnym uwielbieniem, szacunkiem i spontaniczną sympatią.

> Przestanie takie być, kiedy mąż ci coś ładnego wreszcie kupi, zamiast
> tych garów i tarek na każde urodziny, imieniny  i dzień kobiet. Ale to
> trzebaby przestać być marcysią ...

Zawsze ktoś musi być marcysią, by tym jaśniej zalśnił blask xelek.

Pani XL, uświadomiła mi Pani tę niemiłą prawdę, że moje, zaprojektowane i
zlokalizowane przez Panią w kuchennych szafkach prezenty nie znalazły uznania w
Pani oczach. Jakże mi przykro z tego powodu!
A co Pani powiedziałaby na Słownik Ortograficzny? Może podszepnąć Szanownemu
Małżonkowi ten pomysł? Ponieważ Małżonek został tutaj opisany co do centymetra z
detalami, stał się już niemal naszym intymnym grupowym przyjacielem, więc nie
będzie to nietaktem wobec niego, nieprawdaż? "Dziś zamiast brylantów kup Małgosi
słownik. Brylanty nie każdy zauważy, a błędy ortograficzne niestety tak".

> Błyskotkowy - chciałaś powiedzieć :-)

Ależ skąd. Lśniące błyskotki to lubią najwyżej pospolite sroki, a takie orlice
intelektu, pawice urody i gołębice dobroci mogą porażać innych wyłącznie snopami
błyskotliwych myśli i koić maluczkich emanującą z nich miłością do otoczenia.
Kochasz bliźniego jak siebie samą, prawda? A siebie kochasz bardzo mocno. Zatem
i my, maluczcy czujemy się otoczeni Twoją, Pani XL miłością i jesteśmy
przekonani, że wszystko, co czynisz piszesz, wypływa z głębokiej troski, dobroci
i miłości.

123. Data: 2009-04-28 07:57:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ms pisze:

> [...]
> słownik. Brylanty nie każdy zauważy, a błędy ortograficzne niestety tak".

E tam, XL trzyma się starych, arystokratycznych jeszcze, zasad
ortografii. ;-)

Ewa

124. Data: 2009-04-28 08:37:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co by to nie było, ja bym nie płakała po kimś, kto zmienia zdanie na
> mój temat cztery razy w ciągu kilku miesięcy wyłącznie dla doraźnych
> celów "strategicznych".

Artystki myślą, ze tak trzeba...

125. Data: 2009-04-28 08:56:08

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
n.googlegroups.com...

> Poznanie siebie, poprzez innych.

Przegladanie sie w krzywym zwierciadle ...
Mozna jego krzywizny obejsc poruszajac sie i przegladajac w róznych jego
czesciach.
Ba - mozna nawet wykorzystac ... Pieprzyk niewidoczny w jednym ustawieniu,
w innym da sie powiekszyc i obejrzec w detalu. Póki wiec zwierciadlo
gnie sie na rózne sposoby stanowic moze solidne narzedzie.
Gorzej, jak zwierciadlo zwykle zabrudzone jest. Dajmy na to - dziecko
pacnelo na tafle porcje serka waniliowego/truskawkowego (UWAGA:
miejsce na reklame - tel 0623 23 23 23*). Na pewno jest ciekawie
poobserwowac jak serek wykresla posród krzywizn wlasna
droge. Ba ! Byc moze ksztalt zmusi nas nawet do glebszej
refleksji egzystencjalnej - skad pochodzimy i dokad zmierzamy ...).
Ale do rzeczy: miejsce serka miast refleksyjnej tafli - jest dla nas
stracone
- przegladac sie w nim nie da a dokladniej - to niebezpieczne !
Miast pieprzyka mozna dojrzec pestki po poziomkach (UWAGA:
miejsce na reklame jw - 0623 23 23 23*) i interpretacyjnie utonac...

* w ramach oferty reklamowej za dodatkowa oplata mozliwe
sa glebsze modyfikacje tresci - stosownie do potrzeb klienta
zwiazanych z oferowanymi produktami. Obecnie bez dodatkowych
oplat dostepne sa wersje dla:
- serków/jogurtów/ waniliowych/truskawkowych/brzoskwiniowych
- obiadków dla niemowlat i dzieci ponizej 3 roku zycia
- karmy dla psów i wielbladów
Przypominamy równiez, ze zgodnie z obowiazujacym prawem,
nie ma mozliwosci uzycia reklamy do wyrazania tresci nazistowskich,
rasowych (nie mylic z karma dla róznych ras psów), antysemickich
i antyhomoseksualnych.

126. Data: 2009-04-28 08:57:50

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 09:23, "ms" <m...@w...pl> wrote:

> ciach bzdety
> No właśnie, Pani XL, już nic nie chce być takie same,

"Samo"; patrz - wymarzony słownik. Pewnie od męża dostaniesz zamiast
kolejnego rondla.

I, marcysiątko, nie pouczaj mnie w kwestii ortografii: forma
"trzebaby" jest siedemnastowieczna i mnie się podoba, a jak wiesz, w
mojej obecnej, nowej od lat niemal 30, rodzinie nie tylko pisownia w
ulubionych formach z dawnych czasów jest kultywowana - także i zwyczaj
dawania kobiecie w prezencie rzeczy nie będących przedmiotami
powszechnego użytku oraz inne miłe a szlachetne obyczaje, którym
pospólstwo ogromnie się zwykle dziwi. Może być i słownik w prezencie -
byleby był to biały kruk, np jakiś słownik pisowni XVII i XVIII
wieku... bo te dzisiejsze są redagowane ku uproszczeniu języka w celu
uczynienia go łatwym "w obsłudze" dla marcyś i innych Miodków.
Doprowadza to do upraszczania jęz. polskiego ponad miarę.

Uczyć to my, ale nie nas.

127. Data: 2009-04-28 08:59:22

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Rewolucja nie potrzebuje ubezwłasnowolnionych androidów. Rewolucji
> potrzebni są ludzie myślący.. To kapitalizm potrzebuje niewolników..
Ha, ha, ha !
Rewolucja potrzebuje sfrustrowanej masy. Nic więcej ;)
Myślący to byli Hitler i Stalin. Chyba im tego nie odmówisz ?

128. Data: 2009-04-28 09:20:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 10:56, "Redart" <r...@o...pl> wrote:
> Uzytkownik "Hanka"
>
> Przegladanie sie w krzywym zwierciadle ...

Nie traktuje innych jako zwierciadlo.
Obserwujac ich dzialania, sprawdzam rownoczesnie swoje, porownuje, pod
wplywem innych ludzi zagladam w rozne swoje zakamarki.
Poszerzam wiedze na swoj temat, poprzez wiedze innych rowniez na
swoje, czyli ich, tematy.
Nie umiem tego wytlumaczyc.
Czuje to, ale nie znajduje slow na opisanie.

129. Data: 2009-04-28 09:23:48

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com>
.googlegroups.com

> [...]
> swoje, czyli ich, tematy.
> Nie umiem tego wytlumaczyc.
> Czuje to, ale nie znajduje slow na opisanie.

ale wzrusza cie to?
tak otwiera tam w srodku?

saulo

130. Data: 2009-04-28 09:25:03

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje, czyli ich, tematy.
> Nie umiem tego wytlumaczyc.
> Czuje to, ale nie znajduje slow na opisanie.

:)))
Alez ja tego nie kwestionuje ;)))
Tym niemniej warto troche swoja energie ukierunkowac i nieco dobierac sobie
tych ludzi, 'pod których wplywem' ... ;) Truizmy ... Pozdro :)

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water