Pozdrawiam...

231. Data: 2009-04-29 08:28:26

Temat: Re: Pozdrawiam...
Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> aby na pewno na tym linuksie poginasz...?

Nie, nic a nic..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

232. Data: 2009-04-29 08:29:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale skąd ten ucisk? Za duży mózg?

Obrzęk myślenia przy IQ68.

233. Data: 2009-04-29 08:29:40

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Ale skąd ten ucisk? Za duży mózg?

poluzuj kołnierzyk...

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

234. Data: 2009-04-29 08:30:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Nie, nic a nic..

no to stopka ci się wali w gruzy.
nie myślisz, a używasz.

235. Data: 2009-04-29 08:30:37

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> poluzuj kołnierzyk...

W partyjnej gimnastiorce?

236. Data: 2009-04-29 08:42:23

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no to stopka ci się wali w gruzy.
> nie myślisz, a używasz.

Jeżeli chodzi Ci oto że teraz używam Window$, to nie mam wyjścia - piszę
z laptopa który ma na pokładzie to badziewie..

237. Data: 2009-04-29 08:43:53

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Jeżeli chodzi Ci oto że teraz używam Window$, to nie mam wyjścia - piszę
> z laptopa który ma na pokładzie to badziewie..

dlaczego uważasz że to badziewie?

238. Data: 2009-04-29 08:45:52

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "jadrys" <C...@o...pl> napisał w wiadomości

> Obrzęk myślenia przy IQ68.

Nie chcę się przechwalać swoim IQ, a to tylko po to żeby nie wpędzać w
kompleksy jajogłowych grupowiczów..

239. Data: 2009-04-29 09:04:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dlaczego uważasz że to badziewie?

Ty przestań mnie lepiej molestować.. Wszystko zaraz byś chciał wiedzieć
.. :-(

240. Data: 2009-04-29 09:10:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Ty przestań mnie lepiej molestować.. Wszystko zaraz byś chciał wiedzieć
> .. :-(

ty lepiej pisz jasno i konkretnie.
chciałbym wiedzieć dlaczego uważasz coś, co pozwala milionom dajmy na to
profesorów korzystać z komputera i internetu, za badziewie.

po kiego grzyba zwykły user musi kompilować jądro? bo jądryś tak rzecze?
i linuks i winda mają swoje dobre i złe strony, w zależności od tego co
chcesz z nimi robić. popatrz na to z punktu widzenia CELU.
do czego ci linuks? a do czego komuś windows?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/
"Dzięki białemu płótnie konie zwiadowców pozostają dłużej nienakryte"

Z PSPolityka
1%
Dla fanow gier online:
Ostatnio...
Na 3 "leci" Deep Purple - Smoke On The Water