Pozdrowienia dla Krystyny*Opty*

1. Data: 2002-10-04 08:58:27

Temat: Pozdrowienia dla Krystyny*Opty*
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podziwiem Krystynę za jej spokój i pewność siebie w obliczu takiej rzeszy
przeciwników.
Znam ten typ ludzi, (mówię o przeciwnikach) .
W USA są nawet stowarzyszenia ludzi uważających że zimia jest plaska.
W imie jakiejś sobie tylko znanej idei będą zaprzeczac z niezmiernym zapałem
istniejącym i wszystkim od dawna znanym faktom.
Przeciez leczniczy wpływ DO jest od dziesiątków już lat znany i dziesiątki
a może setki tysięcy ludzi doświadczylo tego na sobie.( Ja na sobie też)
I to czy DO leczy jest na szczęście zupełnie niezależne od potwierdzenia
tego faktu przez jakieś gremium utytulowanych konowałów.

Podobnie ma się przecież sprawa z akupunkturą .
Chinczycy stosuja ja od tysiecy lat, leczą ludzi i maja w dupie to że
europejska medycyna nie akceptowała tych metod.

Krystyno tak trzymaj.
Tacy ludzie , którzy na ciebie szczekaja jeszcze za tysiac lat będą
twierdzić ze ziemia jest płaska.

2. Data: 2002-10-04 10:25:39

Temat: Re: Pozdrowienia dla Krystyny*Opty*
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

chyba trollu grupy pomyliłeś

3. Data: 2002-10-04 10:49:25

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie pomyliłem.
To jest dokładnie o Tobie.
No i pierwszy się odezwałeś.

4. Data: 2002-10-04 11:01:20

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Znam ten typ ludzi, (mówię o przeciwnikach) .
> W USA są nawet stowarzyszenia ludzi uważających że zimia jest plaska.

W USA jest takich jak Ty pełno.
Stoją na ruchliwych ulicach, np na środku Times Square w NY i przez
wzmacniacze głoszą nową ideologię.
Najbardziej mnie rozbawiło trzech murzynów ubranych jak królowie, którzy
twierdzili że to oni są słynnymi królami, którzy zanieśli dary Jezusowi.
Mieli ze sobą nawet dowody, np biblię, w której wszyscy apostołowie byli
czarni.
:-)

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

5. Data: 2002-10-04 11:32:51

Od: "Muerte" <m...@s...trzepak.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> chyba trollu grupy pomyliłeś

Widze, ze dbasz o trzymanie odpowiedniego poziomu na grupie

6. Data: 2002-10-04 11:37:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Krystyno tak trzymaj.
> Tacy ludzie , którzy na ciebie szczekaja jeszcze za tysiac lat będą

Dzięki za odwagę wyrażenia swojego zdania, no i za poparcie : )

Pozdrawiam
Krystyna

7. Data: 2002-10-04 12:58:35

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> Dzięki za odwagę wyrażenia swojego zdania, no i za poparcie : )

Zauważ że wszyscy o których nie pisałem przecież z nazwiska od razu sie
odezwali.
Zaden jednak nie spróbował zajać merytorycznego stanowiska a jedynie
poszczekiwał.
Widzisz, jednak miałem rację.

8. Data: 2002-10-04 17:12:18

Temat: Re: Pozdrowienia dla Krystyny*Opty* - dolaczam sie do pozdrowien
Od: "Vipi" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W USA s? nawet stowarzyszenia ludzi uwa?aj?cych ?e zimia jest plaska

A wiesz, slyszalem, ze w Polsce jest taka grupa, ktora zywi sie tluszczem i
mysli, ze to samo zdrowie;) I jedni i drudzy zaprzeczaja nauce...

> Zaden jednak nie spróbowa? zajaae merytorycznego stanowiska a jedynie
> poszczekiwa?.

Niektorzy juz wczesniej probowali je zajac i teraz zwyczajnie dali sobie
spokoj. Niczego odkrywczego nie napisales ani niczego nie udowodniles. W
archiwach widze, ze ten temat byl walkowany na dziesiatki sposobow. Jednym
opty-dieta pomaga, innych moze zabic, wiec stosowanie jej jako lekarstwa na
wszystko jest raczej chybione.

Hau, Hau,
Vipi
P.S. Tworzycie sobie TWA?

9. Data: 2002-10-07 09:31:37

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Vipi" <i...@p...onet.pl> napisal
> Jednym
> opty-dieta pomaga, innych moze zabic, wiec stosowanie jej jako lekarstwa
na
> wszystko jest raczej chybione.

To jest tak jak z ogniem.
Jeden powie ze ogien jest Beee.. bo mu sie dom spalil a inny powie ze ogien
jest wspanialy bo codziennie na nim przyrzadza posilki.
Mysle ze dyskusja na temat pozytecznosci ognia wygladalaby dokladnie tak
samo
jak dyskusja na temat pozytecznosci DO.
Na dodatek zadne gremium profesorów nie opublikowalo w znaczacej literaturze
naukowej jednoznacznego oswiadczenia ze ogien nie szkodzi czlowiekowi.

10. Data: 2002-10-07 09:52:03

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz:
> [...]
> naukowej jednoznacznego oswiadczenia ze ogien nie szkodzi czlowiekowi.

ale wbrew twoim twierdzeniom opublikowano setki artykułów o szkodliwości
diety wysokotłuszczowej, za to nie opublikowano żadnego artykuły w
znaczącej literaturze o pożyteczności DO.

Waldek

salatka Monti
Montignac i pieczywo - prosze o pomoc
sprzedam Therme pro