Poziom dyskusji

1. Data: 2001-09-29 01:29:33

Temat: Poziom dyskusji
Od: "Wujek" <w...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nie bylem na liscie ponad 2 miesiace i jak teraz nadrobilem (niektorych
watkow - tych dluzszych i nieprzyjemnych niedoczytalem do konca) i nasunelY
mi sie takie pytania:
CO JA TU K.. ROBIE?
O CO TU CHODZI?
CZY CHCE SIE W TAKIM BAGNIE BABRAC?!!

Przez ostatnie kilka dobrych bylo sielankowo na liscie, co sie wydarzylo co
to diametralnie zmienilo?? Mysle ze kazdy jest wstanie sam sobie
odpowiedziec na to pytanie odpowiedziec, szczegolnie osoby ktore sa dluzej
na liscie.

Zwracam sie sie z apelem do WSZYSTKICH by zaprzestac z wzajemnym obrzucaniem
sie blotem, przynajmniej na forum listy. To zraza nawet wiernych czlonkow
tej listy, a jest wiele osob takich ktorzy tylko sie przygladaja i oceniaja
to jako zachowania niepowazne (niezaleznie kto ma racje, a pewnie jest tak
jak wszedzie ze jest oan gdzies po srodku).
Jak juz ktos nie moze wytrzymac to niech wymieni poglady na priv, majac
odwage podpisac sie. Ja sam kilka miesiecy temy zostalem poproszony o
urwanie tematu n agrupie i przejsciu na priv i zastosowalem sie do tego i
uwazam ze obie strony wyszly na tym lepiej, a juz na pewno grupowicze!!!

Musze skomentowac krotko Utron 2001.
Rozliczanie dofinansowan i sponsoringu zostawmy tym ktorzy sa do tego
uprawnieni - osoby i instytucje ktore wsparly ten Zjazd.
Ocene merytoryczna takze - jesli ktos znal program i zdecydowal sie taka
impreze wesprzec to juz jest jego temat, i z tego co wiem to Fundacja
Batorego to nei sa pieniadze Spoleczne i zostawmy dysponowanie pieniedzmi
Fundacji ludziom z Fundacji.
Program Zjazdu byl znany na wiele miesiecy przed impreza i na biezaco
uaktualniany - kazdy z uczestnikow swiadomie decydowal sie na przyjazd lub
nie. Sadze ze wszelkie dyskusje na ten temat mogly byc jak ten program byl
tworzony a teraz to juz tak jak przy slubie - niech zamilnkie na wieki.
Hotel Magnolia byl wybrany niejako tradycyjnie - rok temu byl chwalony, to
czemu nagle teraz stal sie zly?? (pomijam niewatpliwe niedogodnosci dla
"nieruchawcow" ale stan chyba nie ulegl przez rok pogorszony).
Imprezy towarzyskie - to jest nieodlaczny punkt takich Zjazdow (z tego co
wiem to w 2000 roku tez byly i bylo dobrze). Takie spotkania wieczorne czy
poloficjalne bardzo zblizaja uczestnikow i takie Zjazdy sluza takze temu.
Szczegolnie na takim Zjezdzie, gdzie ludzie siedza przed kompami i nie maja
mozliwosci spotkac sie on-line, jest to wazne!!! Ja jestem szczesliwy ze
wypalil moj pomysl by w ostatni wieczor zrobic dyskoteke, co poczatkowo
przyjeto sceptycznie a pozniej okazalo sie ze ludzie tego potrzebowali i na
pewno beda to dlugo wspominac (a na pewno ja bede to dlugo pamietal)!!
Moge wszystkich zapewnic ze za piwo i bilard placilem z wlasnych pieniedzy i
to jest moja sprawa co robilem wieczorem w kawiarni hotelowej!!! a tym
bardziej co robilem pod prysznicem.
Podsumowujac ten watek to jeszcze raz gratuluje organizatorom Zjazdu - duze
i bardzo dobrze przygotowane przedsiewziecie, mysle ze kto byl to moze to
potwierdzic i mozecie byc pewni swego i nie powinnisciemiec co do wykonania
wielkiej dobrej roboty cienai watpliwosci i neich Was nic nie bedzie wstanie
zasiac nawet ziarka zwatpienia.
Tym co nie byli na spotkaniu U2001 mogetylko powiedziec ze niech zaluja, bo
bylo super i nie bedac na miejscu sami sobie zabrali prawo krytyki. A jesli
maja inne pomysly to niech czas na wielogodzina tworczosc o niczym poswieca
na tworzenie czegos i miejmy nadzieje ze forma krytyki sie zmieni i ja mam
nadzieje ze bedzie to zaproponowanie konkurencyjnego Zjazdu grupy w 2002
roku (tylko prosze o dwa rozne terminy, bo mozna obiektywnie ocenic) i kazdy
bedzie mogl sobie wybrac to co mu pasuje.

Tym ktorzy dotrwali do tego fragmentu dziekuje za wytrwalosc!!!

Pozdrawiam i zycze pokoju!!!

Wujek

2. Data: 2001-09-29 20:16:14

Temat: Re: Poziom dyskusji
Od: t...@w...pl (Tomasz Przybysz) szukaj wiadomości tego autora

29 września 2001, 03:29:33, Wujek pisze:

/ciach/

No właśnie - co się z Wami dzieje?
Pamiętam gdy zasubskrybowałem tę grupę, to zrobiliście na mnie bardzo
pozytywne wrażenie. Pomyślałem sobie, że "oto jestem wśród przyjaznych
mi osób, z którymi rozmawia się bardzo przyjemnie". Minęło oto
zaledwie pół roku i poziom grupy zmienił się diametralnie. Nie jest to
już ta sama miła grupa, na której zostałem przyjęty bardzo ciepło.
Teraz to jest publiczne forum, gdzie prane są wszystkie brudy (bo
lepiej załatwiać wszystko na widoku, niż iść na priva), gdzie w dobrym
tonie stało się obrzucanie innych błotem i wszelkimi nieczystościami.
Gdy tak Was obserwuję, to myślę, że teraz przypominacie stado wilków,
które warczą na każdego, kto nie zgadza się z Waszymi poglądami.
Pewnie dlatego mamy tak mało nowych osób, bo gdy sobie poczytają Wasze
posty, to czym prędzej anulują subskrybcję Inwalidów.

Zastanówcie się co zrobić, aby poprawić atmosferę na grupie, aby znów
powróciła ta ciepła atmosfera, która była tu jeszcze kilka miesięcy
temu. Kłótni i stresu to ja mam dosyć w codziennym życiu, nie chcę ich
mieć także w Internecie. Zróbcie coś z obecnym stanem grupy, bo już
zastanawiam się nad wypisaniem się z niej.

--
Pozdrawiam...

Tomek
GG 341686
www.fop.of.pl

--
Spraw by liczył się każdy dzień...

3. Data: 2001-10-01 03:48:09

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Przybysz" <t...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

Witam:-)

> [...]
> zaledwie pół roku i poziom grupy zmienił się diametralnie. Nie jest to
> już ta sama miła grupa, na której zostałem przyjęty bardzo ciepło.

/.../

No wiesz Tomku, co jakis czas odwiedzają grupe upiory przeszłosci.
W Twoim przypadku natknąłeś się na takie odwiedziny:-)

pozdr. - Józek

4. Data: 2001-10-01 17:50:55

Od: t...@w...pl (Tomasz Przybysz) szukaj wiadomości tego autora

1 października 2001, 05:48:09, JC pisze:

J> /.../

J> No wiesz Tomku, co jakis czas odwiedzają grupe upiory przeszłosci.
J> W Twoim przypadku natknąłeś się na takie odwiedziny:-)

Dziękuję Ci Józku za wyjaśnienie, również na privie ktoś mnie
uświadomił w czym rzecz. A co możemy w tym zakresie zrobić?
Może odprawimy jakieś czary? :-PP
Czy ktoś zna jakiegoś dobrego egzorcystę? :-))

--
Pozdrawiam...

Tomek
GG 341686
www.fop.of.pl

--
Spraw by liczył się każdy dzień...

5. Data: 2001-10-01 18:52:55

Od: "Leszek Marażewski" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki ogromne--
Leszek Marażewski
l...@c...pl

6. Data: 2001-10-02 09:18:57

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Przybysz napisał(a):

> Dziękuję Ci Józku za wyjaśnienie, również na privie ktoś mnie
> uświadomił w czym rzecz. A co możemy w tym zakresie zrobić?
> Może odprawimy jakieś czary? :-PP
> Czy ktoś zna jakiegoś dobrego egzorcystę? :-))

Ja już kiedyś tańczyłem tutaj taniec słońca :-))
to było w ... 2000 roku - czy się udał nie wiem - był i deszcz i słońce

A metoda jest jedna - ignorować takie upiory i nie wdawać się z
nimi w dyskusję.

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |