"Pozyteczne" kwiaty w domu

1. Data: 2004-10-25 16:55:21

Temat: "Pozyteczne" kwiaty w domu
Od: "Amrek" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy sa jakies kwiaty ktore pochlaniaja kurz raz promieniowanie np.
telewizora lub monitora komp.?
Slyszalem o ich istnieniu ale nie wiem ile w tym prawdy a ile fikcji.

1. Data: 2004-10-25 20:38:15

Temat: Re: "Pozyteczne" kwiaty w domu
Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amrek" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Czy sa jakies kwiaty ktore pochlaniaja kurz raz promieniowanie np.
> telewizora lub monitora komp.?
> Slyszalem o ich istnieniu ale nie wiem ile w tym prawdy a ile fikcji.

Jakie promieniowanie ? Masz telewizor z materiałem promieniotwórczym ?

1. Data: 2004-10-26 06:47:54

Od: "Amrek" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

> Jakie promieniowanie ? Masz telewizor z materiałem promieniotwórczym ?

Kazde urzadzenie dzialajace na prąd emituje promieniowanie elektro-magn. A
szczególnie takie ktory pobieraja duzo mocy np. telewizory, monitory itp....
O tym uczą sie juz dzieci w gimnazjum.

1. Data: 2004-10-26 08:28:05

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amrek" <g...@t...pl> wrote in message

> [...]
elektro-magn. A
> szczególnie takie ktory pobieraja duzo mocy np. telewizory, monitory

No ;-)
I każda czytelniczka "Życia Na Gorąco" wie, że takie promieniowanie to
nic dobrego... ;-)

J.

1. Data: 2004-10-26 08:52:48

Od: "Amrek" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cll1qm$89r$1@news.mch.sbs.de...

> No ;-)
> I każda czytelniczka "Życia Na Gorąco" wie, że takie promieniowanie to
> nic dobrego... ;-)

Nie powoluje sie na "Zycie na Goraco" bo brukowcow nie czytam. Ja nie jestem
przewrazliwonym czlowiekim z kompleksami. Chodzilo mi tylko o rozwiniecie
watku jak w temacie, bo naprawde czytalem gdzies chyba w Necie o
pochlanianiu przynajmniej kurzu przez kwiaty.
Gdybym sobie zarty robil to bym tego posta napisal na gr. dysk o nazwie "
najlepszy humor".

1. Data: 2004-10-26 09:03:59

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amrek" <g...@t...pl> wrote in message

> Nie powoluje sie na "Zycie na Goraco" bo brukowcow nie czytam. Ja
nie jestem
> przewrazliwonym czlowiekim z kompleksami.

Wybacz żarty, ale teorie o kwiatkach pochłaniających promieniowanie sa
chyba jeszcze mniej pewne jak sam szkodliwy wpływ promieniowania elm
generowanego przez taki sprzęt. Zachowaj zdrowy rozsądek, siedź w
rozsądnej odległości od TV, monitora nie ustawiaj tyłem do blisko
przebywającyh ludzi (chyba, że to LCD) i tyle. A kwiatki sobie dobierz
ładne :-)

J.

1. Data: 2004-10-26 10:07:09

Od: "Amrek" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cll3u1$g73$1@news.mch.sbs.de...

> [...]
> rozsądnej odległości od TV, monitora nie ustawiaj tyłem do blisko
> przebywającyh ludzi (chyba, że to LCD) i tyle. A kwiatki sobie dobierz

No ale co z kurzem? Tylko nie mow mi ze trzeba czesto sprzatac :)

1. Data: 2004-10-26 10:47:13

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Amrek" <g...@t...pl> wrote in message

> No ale co z kurzem? Tylko nie mow mi ze trzeba czesto sprzatac :)

Można jeszcze przywyknąć :-)))

A na serio: wydaje mi się, że kwiatki nie tyle pochłaniają kurz, co
podnosza wilgotność w powietrzu i powodują, że kurz mniej lata. Ale to
tylko moje wymysły, na ten temat też chętnie poczytam :-)

J.

1. Data: 2004-10-26 12:15:34

Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 26 Oct 2004 14:15:53 +0200 I had a dream that jha <a...@a...com> wrote:
> nie wiem jak z kurzem ale paprotki pomagają eliminować szkodliwe
> promieniowanie jonizujące (telewizory , monitory). Powstaje ono ze względu
> na cewki wysokiego napięcia w tych urządzeniach

A paprotki zjadają te cewki, prawda?
Poza tym - gdzie LCD ma te cewki? Szukam, szukam i nic.

1. Data: 2004-10-26 12:15:53

Od: "jha" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podnosza wilgotność w powietrzu i powodują, że kurz mniej lata. Ale to
> tylko moje wymysły, na ten temat też chętnie poczytam :-)

Witam
nie wiem jak z kurzem ale paprotki pomagają eliminować szkodliwe
promieniowanie jonizujące (telewizory , monitory). Powstaje ono ze względu
na cewki wysokiego napięcia w tych urządzeniach
pozdr

Podział pokoju dla chłopczyka i dziewczynki...
robot kuchenny
kupno mieszkania - rynek wtórny
nietypowe siedzisko- gdzie kupic?
Myszy