Praca

1. Data: 2001-02-10 08:24:21

Temat: Praca
Od: "Andrzej" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam takie pytanie.
Czy lekarz może w swoim prywatnym gabinecie zatrudni innego lekarza,bo
podobno
zmienily sie przepisy i juz nie moze.Czy to prawda?!
Odpowiedz prosze na priv.

2. Data: 2001-02-11 16:04:15

Temat: Re: Praca
Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko wtedy, keidy ten zatrudniany lekarz nie moze sam otworzyc prywatnej
praktyki - np w przypadku stomatologow dwa lata po zakonczeniu stazu mozna
go zatrudniac....

Użytkownik Andrzej <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:962tbl$q6d$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-02-11 16:43:34

Temat: Odp: Praca
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No powyzsze odpowiedzi wymagaja wyjasnienia. Lekrz ktory ma indywidualna
praktyke lekarska zarejestrowana w izbach lekarskich moze zatrudnic tylko 2
lekarzy. Natomiast lekarz ktory ma zarejsestrowana swoja praktyke jako NZOZ
czyi niepubliczny zaklad opieki lekarskiej moze zatrudniac dowolna ilosc
osob.
wynika to z przepisow o dzialalnosci ogspodarczej.
Doctore

Użytkownik regen <r...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:966gn0$j8u$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-02-11 17:05:36

Od: "regen" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-02-12 08:39:12

Od: "adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moment - czyli ja, majac zarejestrowana praktyke Indywidualną, moge teraz
zatrudniac 2 lekarzy, obojętnie z jakim stazem pracy? czyli przepisy
faktycznie sie zmienily,.....

Użytkownik priv6.onet.pl <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:966ih4$9lf$...@n...onet.pl...

Zespol Rokitanski-Meyer-Hauser- Kuster