Pracownicze Ogrodki Dzialkowe

1. Data: 2006-04-23 10:39:55

Temat: Pracownicze Ogrodki Dzialkowe
Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wlasnie wszedlem w posiadanie POD i mam pytanko odnosnie wyceny czegos
takiego. Podobno do wyceny nalzy brac tylko naniesienia oraz nasadzenia,
gruntu sie nie wlicza. Czy tak jest? Oraz drugie pytanko; swego czasu
slyszalem cos o projekcie ustawy mowiacej ze grunty POD maja przejsc na
wlasnosc.
Mozecie mnie oswiecic jak to wyglada bo nie ukrywam ze zamierzam go
sprzedac.

Aragorn

2. Data: 2006-04-23 18:32:46

Temat: Re: Pracownicze Ogrodki Dzialkowe
Od: "Kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aragorn" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> wlasnie wszedlem w posiadanie POD

POD-y ku uciesze ludności już nie istnieją :) Ktoś cię nabił w butelkę :)

Pzdr Kuleczka

3. Data: 2006-04-23 20:05:59

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuleczka napisał:

> POD-y ku uciesze ludności już nie istnieją :) Ktoś cię nabił w butelkę :)

A to ? Zobacz chociażby menu strony głównej.

http://www.pzd.pl/strona.php?4

Barbara

4. Data: 2006-04-23 20:50:11

Od: "laura" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik Kuleczka napisała

> POD-y ku uciesze ludności już nie istnieją :) Ktoś cię nabił w butelkę :)

Są pod zmienioną nazwą. ROD- Rodzinne Ogrody Działkowe.

Pozdrawiam. Laura.

5. Data: 2006-04-23 21:17:04

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aragorn <a...@i...pl> napisał(a):

> wlasnie wszedlem w posiadanie POD [...]
> Mozecie mnie oswiecic jak to wyglada bo nie ukrywam ze zamierzam go
> sprzedac.

Jeżeli nosisz się z zamiarem kupna działki w Rodzinnym Ogrodzie Działkowym
to zacznij od zapoznania się z zasadami, jakie obowiązują członków
Polskiego Związku Działkowego. Poszperaj na stronie PZD i koniecznie
wydrukuj sobie regulamin. Zajrzyj pod te adresy:

http://www.pzd.pl/strona.php?40

http://www.pzd.pl/strona.php

Jakie jest nasze zdanie na ten temat znajdziesz w archiwum.
Życzę przyjemnej lektury i sukcesów w uprawie.

Jacek

6. Data: 2006-04-24 11:39:53

Od: "FriendOnet" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnosc.
> Mozecie mnie oswiecic jak to wyglada bo nie ukrywam ze zamierzam go

Eee, mi poprzednio radzili "nie sprzedawać" a poużywać sobie rok może dwa.
Jak sobie pouzywasz to nie sprzedasz.
Chyba że masz dom z działką albo strasznie daleko...

Ja w zeszłym roku nie wiedziałem co zrobić, ojciec ze względu na domek
wyceniał działkę grubo ponad 10 tys. realnie maks. mogłem dostać 6 tys. (w
środku miasta).

Siałem jak byłem głodny chyba, pomidorki, ogórki, cukinia, pietruszka
naciowa, marchewka, buraczki. Kilka kafelków i kratka robiły za grila.
Na lato wysiliłem się i wyrównałem kawałek pod basen... ale frajda, tylko
brać jak największy. Kiełbaska, kurczaczek z grila, pomidorek z krzaczka
mmmm pycha, piwko...

Potem wysypały sie morele, gruszki, śliwki, dżemiki są do dzisiaj.

W tym roku będzie lepiej i ładniej, zainwestowałem w róże pnące i ogrodowe,
zrobiłem im kratkę 250x200, trochę kory i borderka, porządek z
truskawkami...i tak jak nic nie zrobisz na działce to samo wyrośnie, ale
mnie wzięło i robię.

PS.Do fachowców: kiedy wsadzić pomidorki? W zeszłym roku siałem do grutu,
teraz ma kubeczki.

Pozdrawiam Mariusz.

7. Data: 2006-04-24 18:13:05

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> PS.Do fachowców: kiedy wsadzić pomidorki? W zeszłym roku siałem do grutu,
> teraz ma kubeczki.

po 15 maja. Ja zwykle kupuje flance po prostu.

Elfir

8. Data: 2006-04-25 12:11:50

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid>
napisał w wiadomości news:e2j467$udk$1@news.onet.pl...

> po 15 maja. Ja zwykle kupuje flance po prostu.
>
> Elfir

Rok temu kupiłem flance/france zarażone jakąś chorobą , pomidory
wybitnie nieudane i chore choć flance były piękne . Po tym doświadczeniu
też mam kubeczki własne (8 gatunków + papryka) i raczej już nigdy
flanców nie kupię , szczególnie od pojedynczego szkółkarza na rynku .
--

pozdrawiam :-) piotrh

9. Data: 2006-04-25 18:16:25

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrh napisał:

> [...]
> też mam kubeczki własne (8 gatunków + papryka) i raczej już nigdy
> flanców nie kupię , szczególnie od pojedynczego szkółkarza na rynku .

Ja zawsze zostawiam sobie nasiona z tych, które mi szczególnie smakują.
Ale raz papryka wyrosła mi inna.

Pozdrawiam, Barbara

10. Data: 2006-04-25 19:14:14

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ja zawsze zostawiam sobie nasiona z tych, które mi szczególnie smakują.
> Ale raz papryka wyrosła mi inna.

mieszance F1 raczej nie powtarzaja cech :D

Elfir

irga płożąca
Co to za kwiaty?
Ogorki odporne na choroby?