Praktyczne środki przeciw zaparciom

następny post »
From: "Paula" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Praktyczne środki przeciw zaparciom
Date: 30 Jan 2004 13:26:51 +0100

Witam, mam pytanko dotyczące zaparć. Temat znany i lubiany ;-) Mam z tym
problemy od dłuższego czasu i z nowym rokiem postanowiłam coś zrobić. Sporo już
przeczytałam na ten temat, raczej dobrze się odżywiam, uprawiam sport co jakiś
czas, może po prostu mój organizm tak działa. Nie interesuje mnie więc co
powinnam robić na zaparcia, ale konkretne doświadczenia z lekami. Metody
naturalne są mi znane i pewnie dzięki nim jeszce jakoś funkcjonuję, ale czasami
są te trudne chwile kiedy przez prawie tydzień brzuszek jest pełen ;-)
Chciałabym poznać Wasze opinie na temat środków przeczyszczających, bo czasami
muszę z nich korzystać. Nie chcę informacji tylko jakie są leki, bo od tego
mamy reklamy. W aptece, też nie zawsze mówią obiektywnie, bo to zależy od marży
jaka jest na danym leku. Chciałabym Waszych praktycznych opinii ile brałyście,
czego i jak Wam pomogło. No cóż - w sumie te leki wymyślono aby nam pomagać,
więc można spróbować od czasu do czasu.