Pralka ARISTON AQXXF 129 Aqualtis

1. Data: 2006-09-18 19:01:56

Temat: Pralka ARISTON AQXXF 129 Aqualtis
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy moze ktos takowa posiada?
http://www.agdexpert.pl/pralki-ladowane-od-frontu/?f
ilter[]=1082700
Jestem na etapie szukania nowej, duzej pralki. Ta jest na 7,5kg wsadu, wiec
jestem mocno zainteresowana. Nie pasuje mi tylko kierunek otwierania drzwi
(jest w prawo).
Czy mam rozumiec, ze ten model ma we wszystkich pralkach w ten sposob
osadzane drzwiczki i nie ma szans na lewe?

Przy okazji... jak sprawuja sie Aristony ladowane od frontu?

Iwona
//Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac.//
Cyceron
www.kociszce.ao.pl

2. Data: 2006-09-19 20:01:11

Temat: Re: Warto zainteresowac sie LG???
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Czy moze ktos takowa posiada?
> http://www.agdexpert.pl/pralki-ladowane-od-frontu/?f
ilter[]=1082700

Ano szkoda, ze nikt nie ma takiej pralki;( Ten Ariston bardzo mi sie podoba,
ale nie przejdzie ze wzgledu na prawe drzwiczki:/

Czy te warte sa uwagi?
LG WD 10170 TD http://glinki.com/?l=okqzsu
LG WD 12220 FD http://glinki.com/?l=r0qurn

Iwona
//Kazdy z nas ma cos z alpinisty, ktory zachwyca się gorami, gdy jest na
dole, i dolinami, gdy jest na gorze.//
- A. Kumor
www.kociszce.ao.pl

Dobry stolarz we Wrocławiu - pilnie poszukiwany
taras - jak to zrobić ?
Droga prywatna - pomocy !!!
naprawa terakoty na balkonie
katalogi sklepów meblowych