Pralka Bosch - problem z płynem do płukania

1. Data: 2005-07-19 21:04:10

Temat: Pralka Bosch - problem z płynem do płukania
Od: ciach <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
mam problem - w pojemniku, do którego wlewa się płyn do płukania płyn
stoi woda, która nie wiem skąd tam się wzięła... W wodzie są resztki
płynu do płukania - podejrzewam, że coś jest przytkane... jak to odetkać
? Model pralki to AquaSecure.
Dzięki i pozdrawiam,
Michał

2. Data: 2005-07-20 05:51:38

Temat: Re: Pralka Bosch - problem z płynem do płukania
Od: "Margola" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach <michal.(ciach)kita@interia.pl> napisał(a):

w pojemniku, do którego wlewa się płyn do płukania płyn
> stoi woda, która nie wiem skąd tam się wzięła...

mam inny model BOSHA, ale problem ten sam. Pojawił się ok. roku - półtora od
zakupu. Pomogło porządne czyszczenie szufladki na detergenty. Niestety co
jakis czas trzeba zabieg powtarzać ;( Tam jest taki dziwny (jak dla
mnie)system pobierania płynu. Kiedy takie dwie zachodzace na siebie rureczki
są oblepione resztkami płynu do płukania, pralka przestaje dokładnie wybierać
płyn. U mnie doszło do tego, że pralka w ogóle go nie pobierała.....

Pozdrawiam
Margola

3. Data: 2005-07-20 08:15:51

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ciach" <"michal.(ciach)kita"@interia.pl> wrote in message
> [...]
> stoi woda, która nie wiem skąd tam się wzięła... W wodzie są resztki
> płynu do płukania - podejrzewam, że coś jest przytkane... jak to odetkać

Zapewne tak samo jak w mojej - wysuwasz na maxa szufladke, w srodkowej
czesci jest ZTCP wglebienie z napisem "push", wciskasz i wyciągasz szuflade
całkiem, pod kran, gorąca woda, mała szczoteczka i jazda :-)

MaW

4. Data: 2005-07-20 09:05:49

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> napisał w
wiadomości news:dbl16b$1l0$1@opal.futuro.pl...

> [...]
> szuflade
> całkiem, pod kran, gorąca woda, mała szczoteczka i jazda :-)

A na przyszłość nie wlewasz płynu do płukania ot tak, z butli, tylko
zgodnie ze wskazówkami na płynie go rozcieńczasz wodą :-) Można go
rozcieńczać wprost w szufladzie: wlać cztery nakrętki wody, nakrętkę
płynu i zamieszać palcem, ale rozcieńczać trzeba, wtedy nie ma
problemów z zatykającymi się odpływami.

J.

5. Data: 2005-07-20 14:32:31

Od: "Mariusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam problem - w pojemniku, do którego wlewa się płyn do płukania płyn stoi
> woda, która nie wiem skąd tam się wzięła...

Miałem to samo u siebie pomaga wymieszanie wody z płynem
i dopiero wlanie do pojemniczka. Wcześniej zawsze się zapychało.
Podobny problem miałem w innej prace (pranie wkładane od góry)
w której pojemniki na proszek i płyn były nie tylko zapchane ale
i zostawa woda - pod dłuższym czasie pleśń.

Najlepiej wymieszać z wodą...

Pozdrawiam
Mariusz

-------
Auto Szyby K.R.Glass Maria Koberska
http://www.szybykoberski.pl
Ponad 8000 szyb samochodowych, profesjonalny montaz,
atrakcyjne ceny, wysylka szyb firma kurierska.

6. Data: 2005-07-20 16:55:06

Od: Konrad Urbański <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz wrote:

> w której pojemniki na proszek i płyn były nie tylko zapchane ale
> i zostawa woda - pod dłuższym czasie pleśń.
>
> Najlepiej wymieszać z wodą...
Najlepiej, to myć pojemnik po praniu. Wtedy można lać koncentrat, nic
nie pleśnieje itp. No i trzeba pamiętać o elementarnych zasadach: nie
zostawia się zamkniętego bębna i pojemnika na proszki, jeżeli nie są
suche - a ponieważ prawie zawsze są mokre... :-)
--
Konrad
Moja stroniczka:

alarm i kot