Pralka Electroluź EWT 1255

1. Data: 2003-03-14 08:33:47

Temat: Pralka Electroluź EWT 1255
Od: "Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś miał do czynienia z taką pralką?
Jakieś za, przeciw?
Chętnie poczytam komentarze.

SALAMON

1. Data: 2003-03-14 10:24:20

Temat: Re: Pralka Electroluź EWT 1255
Od: Wozik <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Salamon" <s...@p...fm> napisał(a):

> Czy ktoś miał do czynienia z taką pralką?
> Jakieś za, przeciw?
> Chętnie poczytam komentarze.

Nie powiem Ci nic o tej, ale mogę powiedzieć o 1267F, której
posiadaczem jestem od dwóch tygodni. W zasadzie to streszczę
wypowiedź w jednym zdaniu: miód!!! :)

--
wozik[at]stone.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb

1. Data: 2003-03-14 16:22:04

Temat: Re: Pralka Electrolux EWT 1255
Od: konrad rzentarzewski <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Art from [ s...@p...fm ] ...

: Czy ktoś miał do czynienia z taką pralką?
: Jakieś za, przeciw?
: Chętnie poczytam komentarze.

mam taką od pół roku i nie mam jej nic do zarzucenia. cicha, b. łatwa w
obsłudze i utrzymaniu w czystości. system poziomowania bębna działa
jeśli tylko nie napcha się pełnego bębna (co w/g instrukcji jest mocno
niepolecane). pranie po odwirowaniu na 1600 obr. wyciąga się prawie
suche :)

--
:|[ kondi.net ]|:::::::::::::::::::::::::::::::::::|[ 2:480/1...@f...org ]|:
jesteśmy stworzeni dla siebie // ty dla siebie // i ja dla siebie +podsiadło

1. Data: 2003-03-17 09:14:19

Od: "Salamon" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad rzentarzewski" <k...@r...net> napisał w
wiadomości news:ubergeek.sec=139.cpm=316.id=MiciSyne-DygeRiwy@s
lp.pl...
> [...]
> jeśli tylko nie napcha się pełnego bębna (co w/g instrukcji jest mocno
> niepolecane). pranie po odwirowaniu na 1600 obr. wyciąga się prawie
dzięki
SALAMON

warunki techniczne w budownictwie
Prusaki, karaluchy - pomocy !!!!
Kupie mieszkanie w Pruszkowie
Gaz z butli
FILTR do wody - Odwrócona Osmoza - USA - - - Rabat 50% + przezent - Dożywotnia Gwarancja - Atest PZH