Pralki ladowane od gory - lepsze czy gorsze?

From: "Krzysztof Polito" <K...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Pralki ladowane od gory - lepsze czy gorsze?
Date: Wed, 5 Dec 2001 16:43:42 +0100

Hi!

Kolega Grzegorz W. Fedorynski odpisal na moje pytanie w watku o pralkach
AEG, ze technologia pralek ladowanych od gory jest mniej dopracowana niz
tych ladowanych z przodu:
mimuw.edu.pl

Przyznam, ze zbilo mnie to nieco z tropu... w zwiazku z tym mam pytanie,
jak to wyglada z Waszego punktu widzenia? Czy ktos mial jakies problemy
z pralka ladowana od gory?
Chce kupic pralke AEG model 41270 lub 41280:
http://www.aeg-hausgeraete.de/node421.asp?prodId=352
5&intProductID=3525&intCategoryID=532
http://www.aeg-hausgeraete.de/node421.asp?prodId=352
4&intProductID=3524&intCategoryID=532

Mam malo miejsca w lazience i w zasadzie ladowana od gory jest jedynym
sensownym rozwiazaniem...

Dzieki z gory za opinie
Pozdrowienia
Krzysiek.