Prawda o żywieniu optymalnym

21. Data: 2000-11-08 16:30:56

Temat: Re: Prawda o żywieniu optymalnym
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sie ciepiesz.
sama reklamujesz jakis magazyn science fictione na liscie science
To jest dokladnie to samo co krytykujesz.

Co ma science fictione to science
Tyle co medycyna naturalna do medycyny akademickiej

22. Data: 2000-11-08 16:54:36

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> To jest dokladnie to samo co krytykujesz.
>
> Co ma science fictione to science
> Tyle co medycyna naturalna do medycyny akademickiej

Tos palnal, dwa razy ...

1. "Science fiction" to "fantastyka naukowa", fantazja oparta na naukowej
podbudowie. Robot, podróze miedzygwiezdne, rzecztywistosc wirtualna,
komunikacja bezprzewodowa ... Troche tego wspólnego jest.

2. Medycyna akademicka obejmuje w tej chwili takie rzeczy jak kreglarstwo
(pod nazwa terapia manualna) a nawet zagniatanie pajeczyny (pod postacia
terapii antybiotykowej).

Chyba, ze istnieje jakas okreslona definicja medycyny naturalnej - to
przemyslim na nowo punkt 2.

rgr

23. Data: 2000-11-08 17:14:26

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. Medycyna akademicka obejmuje w tej chwili takie rzeczy jak kreglarstwo
> (pod nazwa terapia manualna) a nawet zagniatanie pajeczyny (pod postacia
> terapii antybiotykowej).
Zagniatal pajeczyne w czasie wojny moj dziadek aby opatrywac trudno
gojace sie rany.
Pajeczyny sie zagniatalo w osrodce chleba a pajeczyny sie zbieralo z
szop, piwnic i potem wyrabialy z chlebem.
A potem taki wyrobiony chleb z pajeczyna nakladalo sie na trudno gojace
sie miejsca.

> Chyba, ze istnieje jakas okreslona definicja medycyny naturalnej - to
> przemyslim na nowo punkt 2.
Przemysl sam, beze mnie.

Medycyna akademicka to klasyczna medycyna uniwersytecka
a medycyna naturalna to jednak
Targi Medycyny Naturalnej w Katowicach z ubieglego tygodnia.

Jezeli nie zauwasz roznicy to wybierz sie na nastepne Targi.
Choroskopy chinskie, magiczne kule, wrozki, wroze, kadzidelka,
kreglarze, pszczelarze, woda energetyzowana by Jack,
ziola, magia , dzwonki, swistawki itd itd.
materace z gorczyca, koce welniane

Czy naprawde tego wszystkiego sie nauczyli na Akademii ?

24. Data: 2000-11-08 17:18:30

Od: "Tomek Ogieniewski" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy jest może pl.rec.sekty?
A może coś podobnego?
A może wyznawcy tego "DO" mają coś wspolnego z religią Jehowych?
Ile razy człeku byś im nie powiedział NIE, to zawsze znajdzie się jakiś
wątek na TAK.
Są jednakże różnice. Jehowi są bardzo grzeczni, ładnie i czysto się
ubierają oraz przedstawiają się.
Aktywni wyznawcy "DO" nie spełniają tych warunków. Może zaczną?
Cóż, dla mnie ewidentnym problemem jest zaśmiecanie dysku
i wyższe opłaty dla TP SA.
A może o to chodzi tym wyznawcom "DO"?
A może by przyjęli wyznawców "DO" do firm Cateringowych?
Z fizycznego punktu widzenia im cięższy pasażer, tym więcej
spalonego paliwa przez samolot. Rąbie to przewoźnika po kieszeni.
A może więc nasz LOT?
Dla mnie to najchętniej w jedną stronę.
Na razie więcej pomysłów nie mam.
Pozdrawiam OD siebie.
Tomek.

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8u9lgg$167$...@n...tpi.pl...

25. Data: 2000-11-08 17:48:21

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach
> Zagniatal pajeczyne w czasie wojny moj dziadek aby opatrywac trudno
> gojace sie rany.

I dzialalo, nie?

> Przemysl sam, beze mnie.

Trudnosci z mysleniem kolega wykazuje? Czy nieuprzejmosc tylko?

> Medycyna akademicka to klasyczna medycyna uniwersytecka

I sie nie zmienia? Nie uzywa nowych odkryc? Nie szuka?

> [...]
> kreglarze, pszczelarze, woda energetyzowana by Jack,
> ziola, magia , dzwonki, swistawki itd itd.

Pszczelarze robia miód, co do reszty - a skad wiesz co JESZCZE okaze sie
dzialac.
Jak dziadkowa pajeczyna ... (Bo w niej antybiotyk byl).

A tez sie nie podpisze, co mi tam.

26. Data: 2000-11-09 07:42:38

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie jaka jest najlepsza rada na Jehowych?

Znaczy są dwie.

1. Nie dyskutować, odczepią się.

2. Postawic kilka pytań "w poprzek" tego co mówią - zamkną się.

Wariant drugi zastosowałem przy dyskusji o depresjach (oczywiście na to DO
też pomaga) - na razie brak odpowiedzi :-)

rgr

27. Data: 2000-11-09 08:24:43

Od: "w" <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są jednakże różnice. Jehowi są bardzo grzeczni, ładnie i czysto się
> ubierają oraz przedstawiają się.
Przeczytaj odpowiedź Jolanty Pers na post Krystyny. To jest grzeczne???
Kpisz czy o drogę pytasz?
Powtarzam pytanie: czy ta paniusia musi rzucac obelgami, czy moze moglaby
zająć jakieś konkretne stanowisko wobec tematu?
Wyprobowala na sobie DO? Chyba tak, skoro tak doskonale wie, ze nie dziala.
Ja akurat WIEM, ze dziala.

A moze Ty odpowiedzialbys konkretnie? Jakieś argumenty?
To, ze potrafisz opowiadac wesole rzeczy, to kazdy widzi.
Sproboj dla odmiany opowiedziec cos konkretnego.
Wbrew pozorom - pozdrawiam, nie chce nawracac, ale chce KONKRETNEJ dyskusji.

28. Data: 2000-11-09 09:07:25

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers <j...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ubro6$p2p$...@n...formus.pl...

> Joasia napisał(a) w wiadomości: <8ubpls$952$1@news.tpi.pl>...
>

> A wszystko to w dodatku w wykonaniu jakiegoś stada żałosnych, anonimowych
> lam, które wstydzą się własnych nazwisk i nawet nie potrafią cytatu
przyciąć
> jak trzeba, a biorą się za zbawianie świata.
>
> JoP
>Hm, jeśli tak to przepraszam, ale wiesz jak to jest jesli chorujesz i nic
Ci niepomaga to chwytasz sie każdej możliwości uleczenia ?
Prawda ?
Joanna

29. Data: 2000-11-09 09:08:09

Od: "Joasia" <t...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik roger <r...@e...put.poznan.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ubtlf$55u$...@r...torun.pdi.net...

> A co z uprzejmością, że o kulturze osobistej nie wspomnę?
> PS - bez odnośników osobistych do wypowiedzi poprzedników, jedynie o wolny
> kraj mi chodzi.
> Dokładnie !!!
Joasi

30. Data: 2000-11-09 09:33:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joasia napisał(a) w wiadomości: <8udpbb$pa5$1@news.tpi.pl>...
>Ci niepomaga to chwytasz sie każdej możliwości uleczenia ?
>Prawda ?

Ale najpierw biorę się za metody uznane za skuteczne. Szamaństwo zostawiam
na sam koniec. Sorry, ale nóż mi się otwiera w kieszeni, jak się proponuje
osobom w depresji jedzenie słoniny. To jest nieodpowiedzialne.

JoP

--
j...@m...pl
http://www.sf.magazyn.pl