Prawdziwi patrioci izaury, ikselki

1. Data: 2020-07-07 20:03:09

Temat: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś smarowali sklepy napisami "Jude", a teraz...
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=25
12156842428105&id=100009014423907

Co za zjeby.
Mam nadzieję, ze dołożą im jeszcze za zniszczenie elewacji. Dopóki
takich zjebów po kieszeni nie uderzy, to nie zrozumieją.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2020-07-07 20:06:35

Temat: Re: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/07/2020 o 19:03, Kviat pisze:
> [...]
> Mam nadzieję, ze dołożą im jeszcze za zniszczenie elewacji. Dopóki
> takich zjebów po kieszeni nie uderzy, to nie zrozumieją.

o kurwa, inaczej tego skomentowac nie potrafie

--
gazebo

3. Data: 2020-07-08 04:36:12

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-07 20:03, Kviat wrote:
> [...]
> Mam nadzieję, ze dołożą im jeszcze za zniszczenie elewacji. Dopóki
> takich zjebów po kieszeni nie uderzy, to nie zrozumieją.

//mysle, ze i tak nie zrozumiesz... ale, co tam...

Ci ktorzy smarowali sklepy, nalezeli do cywilizacji bizantyjskiej...!

4. Data: 2020-07-08 08:51:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:
12156842428105&id=100009014423907

> //mysle, ze i tak nie zrozumiesz... ale, co tam...
>
> Ci ktorzy smarowali sklepy, nalezeli do cywilizacji bizantyjskiej...!

W tym rzecz!

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-07-08 23:35:48

Temat: Re: Prawdziwi patrioci izaury, ikselki, bluskaje
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

12156842428105&id=100009014423907

> //mysle, ze i tak nie zrozumiesz... ale, co tam...
>
> Ci ktorzy smarowali sklepy, nalezeli do cywilizacji bizantyjskiej...!

W tym rzecz!
---
A ci ktorzy siem smarujom na tenczowo do turanskiej, ale co mu PO tych memach ;P
Wlasciwie wyjdem z teoriom ze obecnie cywilizacje z klucza KOnecznego scalajom
siem w tylKO dwa przeciwstawne obozy.

6. Data: 2020-07-09 16:44:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://naszdziennik.pl/mysl/179333,apollonisci-i-ba
chanci.html

7. Data: 2020-07-10 00:53:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 9 lipca 2020 16:44:28 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> https://naszdziennik.pl/mysl/179333,apollonisci-i-ba
chanci.html

Ani jedna ani druga skrajność nie jest dobra.
Jest tylko jedno rozwiązanie.
Samemu iść Drogą Środkową, a w stosunku do innych kierować się maksymą "żyj i daj
innym żyć".

8. Data: 2020-07-10 00:59:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
> Jest tylko jedno rozwiązanie.
> Samemu iść Drogą Środkową, a w stosunku do innych kierować się maksymą

Gorzej, gdy ci ,,inni" w stosunku do Ciebie nie kierują się nią.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-07-10 01:44:56

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 10 lipca 2020 00:59:33 UTC+2 użytkownik XL napisał:
chanci.html

> Gorzej, gdy ci ,,inni" w stosunku do Ciebie nie kierują się nią.

To prawda. Ale nawet patrząc w tej kategorii, to z dwojga złego mniej boję się
przejść w pobliżu trochę roznegliżowanego pedała czy nawet gota satanisty niż
skinheada wymachującego pałką i wykrzykującego hasła przeciwko rożnym mniejszościom.
Z punktu przypadkowego nieumundurowanego przechodnia ulicznego jest bardziej
prawdopodobne, że oberwie od tego drugiego niż od pedzia, nawet takiego mocno
lewoskrętnego.

10. Data: 2020-07-10 02:10:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przechodnia ulicznego jest bardziej prawdopodobne, że oberwie od tego
> drugiego niż od pedzia, nawet takiego mocno lewoskrętnego.

W przeciwieństwie do machania pałką przez skinheada, urazy od
,,lewoskretnego pedzia" nie są wprost przewidywalne, fizyczne ani
natychmiastowe - nie możesz im
więc zapobiec, bo są opóźnione w czasie i dlatego o wiele bardziej
niebezpieczne, bo dotyczące całego Twojego życia i życia Twoich potomków.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

antykoncepcja
Mój program polityczny.
BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica