Precz z aluminiowymi formami!

31. Data: 2018-08-22 22:34:51

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pęknie.

Nie mów hop, zanim nie przeskoczysz.
-
Kiedyś kolega z pracy kupił ponad półlitrową filiżankę z brązowego szkła
i sądził że to jest nietłukący się duralex. Jego szwagier zobaczywszy z
podziwem zakrzyknął:
- Ale wielka!
na to gospodarz:
- A jaka praktyczna. :)
I cisnął filiżanką o posadzkę.
Jego żona miała sporo roboty ze sprzątnięciem szkieł. :D
-
Kiedy przeskoczysz, też nie mów hop.
Zobacz, w co wskoczyłeś.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

32. Data: 2018-08-22 22:43:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm uznał za stosowne napisać:

> [...]
> - A jaka praktyczna. :)
> I cisnął filiżanką o posadzkę.
> Jego żona miała sporo roboty ze sprzątnięciem szkieł. :D

Kiedyś na płocie napisane było "DUPA". Kazik z ziomalami próbowali
pogłaskać, i... Nie, to jednak zupełnie inny przypadek!

Jarek

--
Nie pękaj koleś, nie łam się przecie
To o nas wczoraj stało w gazecie

33. Data: 2018-08-23 09:46:17

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18-08-23 o 03:02, Trybun pisze:
> No, w nadmiarze to wszystko szkodzi.. Rzeczy naturalne nie mogą szkodzić
> bo to sama natura i jesteśmy tego elementem. Sztuczne twory to już
> wielki znak zapytania.

A co myślicie o szklanych formach do pieczenia mięs w piekarniku
gazowym? Nie pęknie to naczynie?

--
animka

34. Data: 2018-08-23 21:42:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> No, w nadmiarze to wszystko szkodzi.. Rzeczy naturalne nie mogą szkodzić
> bo to sama natura

To pooddychaj azotem lub dwutlenkiem węgla, zjedz muchomora
sromotnikowego...

--
XL

35. Data: 2018-08-24 01:17:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> - A jaka praktyczna. :)
> I cisnął filiżanką o posadzkę.
> Jego żona miała sporo roboty ze sprzątnięciem szkieł. :D

Szkło żaroodporne też się pięknie tłucze. Mity o duraleksie nietłukącym
możesz też między bajki...
Moj oryginalny duraleksowy obiadowy zestaw, przywieziony z zagranicy wprost
od producenta i ofiarowany mi w ślubnym prezencie, nie przetrzymał
konfrontacji z gresem na kuchennej podłodze (kuchennej! - przecież w
stołowym na duraleksie nie serwuję) - zostały z niego jakieś resztki.

--
XL

36. Data: 2018-08-24 01:20:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> To pooddychaj azotem lub dwutlenkiem węgla, zjedz muchomora
> sromotnikowego...

OMG, oto i ja się zaraziłam tą nowomową (,,kup selera", ,,weź pomidora, pora
i ogórka")!!!
Powinno być: zjedz MUCHOMOR, weź pomidor, ogórek, por.

--
XL

37. Data: 2018-08-24 09:42:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-23 o 09:46, Animka pisze:

> A co myślicie o szklanych formach do pieczenia mięs w piekarniku
> gazowym? Nie pęknie to naczynie?

Nie mam pojęcia,. Pytanie do bardziej zaawansowanych kuchmistrzów niż ja.

38. Data: 2018-08-24 09:44:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-23 o 21:42, XL pisze:
> To pooddychaj azotem lub dwutlenkiem węgla, zjedz muchomora
> sromotnikowego...

Naturalne są też różne trucizny i i toksyny, a te jak najbardziej mogą
zaszkodzić.

39. Data: 2018-08-24 09:47:44

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-24 o 01:20, XL pisze:

> OMG, oto i ja się zaraziłam tą nowomową (,,kup selera", ,,weź pomidora, pora
> i ogórka")!!!
> Powinno być: zjedz MUCHOMOR, weź pomidor, ogórek, por.

To i tak mniej drażni niż to nowomowowe "tę" dodawane przy określaniu
rodzaju żeńskiego.

40. Data: 2018-08-24 10:07:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Naturalne są też różne trucizny i i toksyny, a te jak najbardziej mogą
> zaszkodzić.

Wreszcie. A napisałeś przecież ,,Rzeczy naturalne nie mogą szkodzić".
Dobrze, że zrozumiałeś bezsens tego twierdzenia.

--
XL

Prosecco
Reklama pomidorów z Lidl