Preparat na karaluchy...

1. Data: 2005-03-30 12:29:06

Temat: Preparat na karaluchy...
Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Kurde... w wakacje bylem w domu, w ktorym gostek uzywal czegos na muchy co
rzeczywiscie DZIALALO... na moich oczach mucha, ktora na to siadla, zdychala
w meczarniach... Wtedy wszedlem na strone producenta i okazalo sie, ze
dziala to tez na karaluchy... Ale teraz nie moge znalezc tej strony...
;-((( Wydawalo mi sie ze produkt byl firmy BOSS ale moze cos mie sie
pochrzanilo? Pomozcie!!!

Pozdrawiam
Jak

2. Data: 2005-03-30 15:20:40

Temat: Re: Preparat na karaluchy...
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-03-30 14:29 +0200, Użytkownik news.tpi.pl napisał :
> [...]
> dziala to tez na karaluchy... Ale teraz nie moge znalezc tej strony...
> ;-((( Wydawalo mi sie ze produkt byl firmy BOSS ale moze cos mie sie
GLOBOL moze?

http://www.globol.pl

--
Pozdrawiam,
Edytka [edymon]

Tak, sprzątam po moim psie i jestem z tego dumna! :-)

3. Data: 2005-03-30 18:51:49

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] wrote:

> http://www.globol.pl

Ja mam pastę tej firmy, cena przystępna i działa faktycznie na karaluchy. Ja
od 3 lat nie widziałam żadnego w mieszkaniu w bloku.

pzdr.
Ania

4. Data: 2005-03-31 05:50:58

Od: u...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam pastę tej firmy, cena przystępna i działa faktycznie na karaluchy. Ja
> od 3 lat nie widziałam żadnego w mieszkaniu w bloku.
>
> pzdr.
> Ania

A propos...

Jakiś miesiąc temu zaczęły się u mnie w mieszkaniu (siódme piętro w bloku)
pojawiac biegające owady (w kuchni i w łazience) - jak na razie do tej pory
było ich może w sumie z dziesięć. Wyglądają mi na karaluchy - długości około
centymetra, jasnobrązowy, długie czułki i na odwłoku coś a'la szczypce
(wypustki?) ...

Czy może mi ktoś podpowiedzieć, co to za biegające stworzenia, gdzie
się głównie gromadzą, no i jak je zlikwidowac ???

Aha, oprocz tych większych, czasem widzę takie ciemniejsze owadki, kilku
milimetrowe...

Hmmm... do tej pory jakoś ich nie bylo widać...

Pozdrawiam

Ushi

5. Data: 2005-03-31 15:59:44

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Wyglądają mi na
> karaluchy - długości około centymetra, jasnobrązowy, długie czułki i
> na odwłoku coś a'la szczypce (wypustki?) ...

U mnie były podobne w czteropiętrowcu-wytępiłam skutecznie tą pastą, żadne
płytki owadobójcze nie były aż tak skuteczne; obecnie mieszkam w
11-piętrowcu (mniej więcej ten sam wiek - koniec lat 70-tych) i tu ich nie
widziałam bo na samym wstępie zastosowałam pastę Globol a może po prostu w
tym bloku ich nie ma.

> gdzie
> się głównie gromadzą,

Ciepłe wilgotne miejsca - głównie kuchnia, czasem widywałam w łazience.

> no i jak je zlikwidowac ???

Polecana w tym wątku pasta, przynajmniej u mnie skuteczna była.

pzdr.
Ania

6. Data: 2005-03-31 19:21:18

Od: "news.tpi.pl" <g...@l...it> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Polecana w tym wątku pasta, przynajmniej u mnie skuteczna była.

Ale jaka pasta?

7. Data: 2005-03-31 19:54:09

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.tpi.pl wrote:
> Ale jaka pasta?

Firmy:
http://www.globol.pl/

le nie mogę jej znaleźć wśród produktów podanych na tej stronie. Kupiona
była ze 3 lata temu normalnie w punkcie w mieście z podobnymi specyfikami na
niepotrzebne owady.

pzdr.
Ania

Wyposazenie kuchni