Prestarium i Concor

następny post »
From: "Jarek" <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Prestarium i Concor
Date: Sat, 13 Dec 2008 19:46:33 +0100

Witam,
od kilkunastu już lat leczę się na nadciśnienie tętnicze i do tej pory
brałem Concor 5mg pół tabletki rano. Po ostatniej wizycie u lekarza w
związku z pojawiającymi się czasami skokami ciśnienia lekarz dołączył mi
Prestarium 5mg rano. Podczas wizyty w pośpiechu zapomniałem się spytać
lekarza o sens łączenia tych leków, skoro oba mają podobne działanie
przeciwnadciśnieniowe. Faktem jest, że po Prestarium nie mam już takich
skoków. Tylko pytanie, czy po samym Prestarium, czy po połączeniu Prestarium
i Concor? Nie chcę niepotrzebnie "truć" się zbędnym lekiem i zastanawiam się
czy samemu nie zacząć stopniowo nie odstawiać Concoru. Z góry dziękuję za
wszelkie rady i sugestie.

Pozdrawiam
Jarek