Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.

1. Data: 2017-03-17 19:16:31

Temat: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Po kiklu latach odwilży i swobody wypowiadania własnych opinii próbuje
się zakneblować mi usta, tym razem posługując się moją córką Katarzyną
mieszkającą na stałe w Londynie i zatrudnioną przez gigantycznego
manipulana farmaceutycznego Roche (patrz
https://www.linkedin.com/in/kasia-tarnawska-95860330
/). Ale każdy kij ma
dwa końce: na jednym siedzi Prawda a na drugim Fałsz. Widocznie lewacy
tym razem brytyjscy i spod znaku Sorosa doszli do wniosku, że zaczyna
się im palić grunt pod nogami i należy uciszyć zródło fermentu. No to
się zobaczymy w polskim sądzie, hue, hue. Żal mi tylko biednego
dziecka, ale skoro dała się w to wciągnąć to musi swoje przeżyć. No a
poza tym to już dojrzała i dobrze wyszkolona manipulantka.

A poza tym niby wykształceni ludzie a tacy nie kumaci - nie wiedzą, że
co raz zostało wrzucone do Google'a tego wycofać nie można. :)

Grochowski Żurawski
KANCELARlA ADWOKACKA SP.P.
-------------------
--------
Wrocław, dnia 13 marca 2017 r.

Władysław Tarnawski
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w
Ostrowinie
Ostrowina 21
56-400 Oleśnica

WEZWANIE DO ZANIECHANIA NARUSZANIA DÓBR OSOBISTYCH

Działając w imieniu Pani Katarzyny Tarnawskiej, na podstawie udzielonego
mi pełnomocnictwa, niniejszym wzywam Pana do zaniechania naruszania dóbr
osobistych mojej Mocodawczyni poprzez usunięcie bądź zmianę treści
naruszających dobra osobiste mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego
syna wpisów i publikacji w serwisach internetowych prowadzonych pod
adresami:

1) leotar.net w szczegolności publikacji ,,Ostatni pojedynek z
nieświadomoscią dzikiej kobiety" zamieszczonej pod adresem
http://leotar.net/war_1996-99/ostatni-pojedynek-z...
.html;

2) leotar.friko.pl w szczególności publikacji "Jak ważny jest ten
"pierwszy raz", odc.4. zamieszczonej pod adresem
http://leotar.friko.pl/spring_2013/odcinek-4.html:

oraz wpisów na forach internetowych w Grupach dyskusyjnych Google:

3) pl.sci.psychologia, w szczególności:

a) Dziecięce kłamstwo jako ucieczka przed przemocą
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/maHGv7nbPw8/hHZSEctsBwAJ);

b) Dzieci starsze potrzebowały wcześniejszego zaspokojenia. Same
wchodziły do łóżek dorosłych
(https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psyc
hologia/yN
VMOo8fVw%5B76-100%5D);

c) "nie kocham swojego dziecka"
(https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.sci.psyc
hologia/gq0Uo8bY91Y%5B101-125%5D);

d) Alzheimer i trochę historii
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.scipgvchol
ogia/3LwIMMbcYjw/kW8o28nUuIAJ);

e) Sejmowa obrona polskiej kurwokracji !
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/ufGfTCtlZXM/wuuhJc3ABAAJ);

f) Szewczyk Dratefka tez chcialby.....
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.psycho
logia/cRsWOGUDzxU/D0Fgy9NZQB8J);

4) pl.soc.dzieci, w szczególności wpis:

a) Czego się nie robi ze strachu
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.soc.dzieci
/iJeaXv2d5Hg/uUPS_pLcyzsJ);

5) pl.soc.religia, W szczególności Wpis:

a) Wiesz o tym że masz przejebane?
(https://groups.google.com/forum/#ltopic/pl.soc.reli
gia/lDxjFw9ZvI4%5B126-150%5D);

6) pl.soc.filozofia, w szczególności wpis:

a) Ojcobojstwo, bratobojstwo, krolobojstwo i... manipulacja kobiet.
(https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.sci.filozo
fia/2R4f5Vz5DnE/ShNz3GCthgEJ).

Moja Mocodawczyni domaga się usunięcia bądź zmiany treści naruszających
jej dobra osobiste wyżej wskazanych wpisów i publikacji w taki sposób,
żeby ich zmieniona treść w żaden sposób nie wskazywała na osobę mojej
Mocodawczyni lub jej małoletniego syna oraz nie pozwalała na ustalenie
tożsamości mojej Mocodawczyni lub małoletníego syna, ani na kojarzenie w
jakikolwiek sposób osoby mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego syna z
Pana osobą lub propagowanymi przez Pana poglądami.

Ponadto wzywam Pana do usunięcia wszelkich wykorzystanych w serwisie
Google+ pod adresem https://p1us.google.com/114119226904598Ü53910 oraz w
serwisach internetowych leotar.net oraz leotar.friko.pl fotografii
przedstawiających osobę mojej Mocodawczyni lub jej małoletniego syna, w
szczególności fotografii dostępnej pod adresem
http://leotar.net/year_2015/index.html. Moja Mocodawczyni nie życzy
sobie, aby jej osoba lub osoba jej małoletniego syna W jakikolwiek
sposób kojarzona była z Pana osobą lub propagowanyrni przez Pana poglądami.

W przypadku niezastosowania się do niniejszego wezwania W terminie 14
dni od dnia otrzymania niniejszego pisma zmuszony będę podjąć
niezwłocznie wszelkie dzialania mające na celu zabezpieczenie dóbr
osobistych mojej Mocodawczyni i jej syna.

Z poważaniem
Adwokat

Krzysztof Grochowski

W załączeniu:
- odpis pełnomocnictwa

-------------------------------

Wrocław, dnia 14 lutego 2017 r.

PEŁNOMOCNICTWO PROCESOWE

Niżej podpisana Katarzyna Tarnawska upoważniam adwokata Krzysztofa
Grochowskiego oraz radcę prawnego Monikę Suchodolską (każde z nich z
osobna) z Grochowski Żurawski Kancelaria Adwokacka sp.p. z siedzibą we
Wrocławiu, ul.Świebodzka 6/6, 50-046 Wrocław, do reprezentowania mnie w
sprawie przeciwko Władysławowi Tarnawskiemu o naruszenie dóbr
osobistych i o zapłatę.

Katarzyna Tarnawska

==============

oryginał pisma tutaj http://leotar.net/document/2017/wezwanie_1.pdf

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Pomoc wzajemna czynnikiem rozwoju - Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-03-17 20:21:57

Temat: Re: Próba kneblowania ujawnienia Prawdy.
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

--------

==============

> oryginał pisma tutaj http://leotar.net/document/2017/wezwanie_1.pdf

Co jeśli twoja ,,prawda" to tylko sklecone umiejętnie narracje pod
tytułem: femme fatale, tudzież parę myśli Freuda i Junga, do których
ostatnio dodałeś antysemityzm i słownictwo rodem z gadzinówek
sponsorowanych przez Biereckiego.

3. Data: 2017-03-17 21:34:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

CookieM pisze:

> [...]
> tytułem: femme fatale, tudzież parę myśli Freuda i Junga, do których
> ostatnio dodałeś antysemityzm i słownictwo rodem z gadzinówek

Ostatnio to ja nic nie pisałem bo nie mam na to czasu. Ale jeżeli
brakuje Ci kompletnego skróconego wykładu mojej filozofii i etyki to
postaram się przyłożyć by po wakacjach był gotowy.

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2017-03-18 07:06:27

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-17 o 19:16, LeoTar Gnostyk pisze:

Katarzyno córko Władysława, jak widzę czytasz tę naszą grupę :) Gdyby
doszło do jakiejś rozprawy przed sądem, i były by potrzebne zeznania
któregoś z użytkowników naszej grupy - służę uprzejmie. kontakt:
p...@g...pl

Dębska

5. Data: 2017-03-18 07:21:25

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:
> [...]
> doszło do jakiejś rozprawy przed sądem, i były by potrzebne zeznania
> któregoś z użytkowników naszej grupy - służę uprzejmie. kontakt:

A ja Tobie Dębska ze szczerego serca polecam poczytać książeczkę
"Zdradzony przez ojca" Wojciecha Eichelbergera. Może wytrzezwiejesz.
Znajdziesz w mojej Biblioteczce http://leotar.net/Books/.

6. Data: 2017-03-18 07:40:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 07:21, LeoTar Gnostyk pisze:

> A ja Tobie Dębska ze szczerego serca polecam poczytać książeczkę
> "Zdradzony przez ojca" Wojciecha Eichelbergera. Może wytrzezwiejesz.
> Znajdziesz w mojej Biblioteczce http://leotar.net/Books/.

Powiem ci tak, jeśli będę chciał poczytać kradzioną książkę, to sam ją
ukradnę;)

Dębska

7. Data: 2017-03-18 07:49:30

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> Powiem ci tak, jeśli będę chciał poczytać kradzioną książkę, to sam
> ją ukradnę;)

Nie lawiruj Dębska. Ty się po prostu boisz tę książeczkę przeczytać.;-)

8. Data: 2017-03-18 08:21:10

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 07:49, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nie lawiruj Dębska. Ty się po prostu boisz tę książeczkę przeczytać.;-)

A ty zapewne chcesz mi powiedzieć żebym się nie bał ... może byś chociaż
jak na pedofila przystało cukierka zaproponował?

Dębska

9. Data: 2017-03-18 08:44:28

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski pisze:

> A ty zapewne chcesz mi powiedzieć żebym się nie bał ... może byś
> chociaż jak na pedofila przystało cukierka zaproponował?
>
> Dębska

Masz Waści na dobry początek fragmencik zatytułowany:

"[...]

*Gniew matki*

Chłopiec zdradzony przez ojca zostaje pozbawiony pozytywnego wzom
odnoszenia się do kobiet. Ojciec, sam borykający się ze skutkami zdrady
ze strony swojego ojca, nie może być przecież w dobrych relacjach ze
swoją partnerką. Jeśli od niej odchodzi, to w oczach syna jego
nieobecność sama przez się pokazuje, że trwały związek z kobietą jest
dla mężczyzny czymś zbyt trudnym do uniesienia.

Matka ma oczywiście własne kłopoty ze sobą i z mężczyznami. Gdyby ich
nie miała, to z pewnością nie związałaby się na stałe z partnerem, tak
bardzo skłonnym do zdradzania swego syna i jej samej. Z tych samych
powodów doświadcza ona trudności W relacji z synem, a pozbawiona
wszelkiej pomocy ze strony partnera, rozwiązuje je, jak może i umie.
Gromadzi się W niej mnóstwo gniewu, który na Wiele sposobów przejawia
się W stosunku do syna. Trzy z nich spotykamy stosunkowo najczęściej.
Syn staje się albo ,,upragnionym wrogiem", albo ,,znienawidzonym
wybawicielem", albo ,,zagniewanym panem".

Gdy stajemy się dla matki upragnionym wrogiem, to oczywiście nie
przyznaje się ona do tego nawet przed sobą. A tym bardziej przed nami i
przed światem. Zdarza się i tak, że świadomie i otwarcie zachowuje się
agresywnie wobec nas. Częściej jednak agresja matki bywa opakowywana w
różowy papierek nadopiekuńczości, co ,,kastruje" nas jeszcze
skuteczniej, ponieważ spragnionemu miłości dziecku trudniej jest
przeciwstawiać się tak zakamuflowanej wrogości.

Gdy stajemy się znienawidzonym wybawicielem, wtedy agresja matki
przybiera przede wszystkim formę nadmiernego obciążania nas jej
kłopotami, chorobami i problemami (szczególnie tymi, które przeżywa ż
ojcem), wymuszania opiekuńczej postawy wobec niej, zobowiązywania nas
do bezwzględnej lojalności, a także do tego, że jej nigdy nie opuścimy.

Często bywa tak, że bezradna i opuszczona przez partnera matka, aby nie
pozostać zupełnie sama, wyrzeka się swego gniewu tak dalece, że uznaje
nas za swego zagniewanego pana, a samą siebie za sługę i winną ofiarę. W
ten sposób zabiega przede wszystkim o to, żeby nie poczuć swojej
agresji, a także nie wzbudzić w nas żadnych negatywnych uczuć. Spełnia
wszelkie nasze zachcianki i zaspokaja potrzeby. Czasami zdejmuje z nas
ciężar najprostszych nawet czynności, wszystko wybacza i nigdy się nie
skarży. Bardzo szybko okazuje się jednak, że rezygnacja z siebie oraz
pragnienie zaskarbienia sobie za wszelką cenę naszej miłości, a
przynajmniej przychylności, rodzi w nas tylko niechęć, gniew, a nawet
pogardę.

Rozważmy, jaki wpływ na dalsze życie syna może mieć przebywanie W
zasięgu rozgniewanej, przemęczonej i rozczarowanej matki.

[...]"

Jak Ci posmakuje nie zapomnij adresu: "Zdradzony przez ojca" a wyjaśnisz
sobie sam problemy, które masz ze swoją tożsamością.

10. Data: 2017-03-18 09:30:59

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-03-18 o 08:44, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
>
> Jak Ci posmakuje nie zapomnij adresu: "Zdradzony przez ojca" a wyjaśnisz
> sobie sam problemy, które masz ze swoją tożsamością.

I jak już wyjaśnię sobie te problemy, to stanę się pedofilem i będziemy
sobie przybijać piątkę?

Dębski

Próba kneblowania ujawniania Prawdy
Re: Sex bez zobowiazan.
Re: Czy jest życie na którejś z siedmiu planet ziemiopodobnych?
500+: Nie tylko urodziny. Więcej też małżeństw i mniej rozwodów
Homunculus - alchemik kreuje ludzka hybryde z kurzego jajka