Problem po 70-ce

1. Data: 2002-08-28 06:52:31

Temat: Problem po 70-ce
Od: "Bosa" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
moja mama (71 lat) cierpi na wstydliwe schorzenie - nietrzymanie moczu. Jak
to się leczy?
Pozdrawiam
IB

2. Data: 2002-08-28 09:31:52

Temat: Re: Problem po 70-ce
Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bosa" <i...@p...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> moja mama (71 lat) cierpi na wstydliwe schorzenie - nietrzymanie moczu.
Jak
> to się leczy?
> Pozdrawiam

Bardzo prostym i bardzo szybkim zabiegiem ktory sie nazywa TVT.
Przeprowadzany jest w klinkach ginekologicznych. Ten problem ma bardzo duzo
kobiet w wieku twojej mamy. Wystarczy ze zglosi sie z tym go ginekologa a
tam juz ja dalej pokieruja

3. Data: 2002-08-28 13:56:21

Od: "Bosa" <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
duzo
> kobiet w wieku twojej mamy. Wystarczy ze zglosi sie z tym go ginekologa a

Dzięki. Ale gdybyś chciał napisać coś więcej o tym zabiegu ... Pod ogólnym
znieczuleniem czy miejscowym? I co się właściwie podczas tego zabiegu robi?

4. Data: 2002-08-28 14:07:03

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

http://www.szpitalrawicz.pl/tvt.html

5. Data: 2002-08-28 14:12:25

Od: "Jurek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. Ale gdybyś chciał napisać coś więcej o tym zabiegu ... Pod ogólnym
> znieczuleniem czy miejscowym? I co się właściwie podczas tego zabiegu
robi?

Dokladnie ci tego zabiegu nie opisze poniewaz nie jestem ginekologiem, ale
znalazlem w sieci cos takiego
http://www.damian.com.pl/polski/poradnikmedyczny/wys
ilkowenietrzymanie.asp

http://www.szpitalrawicz.pl/tvt.html

Mam nadzieje ze to wystarczy. Jesli nie, odsylam do specjalisty po
dokladniejsze informacje.

6. Data: 2002-08-28 21:02:21

Od: vlad <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bosa wrote:

> Witam,
> moja mama (71 lat) cierpi na wstydliwe schorzenie - nietrzymanie moczu. Jak
> to si? leczy?
> Pozdrawiam

To zalezy od tego jakiego typu jest to nietrzymanie - wysi?kowe czy
naglace . skuteczne leczenie wysilkowego to faktycznie TVT ( lub IVS)
natomiast naglace to farmakoterapia. Jezeli mama choruje na cukrzyce lub
SM to leczenie operacyjne nie da efektu. Nalezy rowniez wykluczyc
infekcje drog moczowych.
Konieczna bylaby konsultacja ginekologa, urologa i ewent. badanie
urodynamiczne.
Nie ma sensu , IMHO, snuc dywagacji co zrobic w tym konkretnym przypadku
bo jest za malo danych .
Pozdro,
Vlad

7. Data: 2002-08-29 06:11:16