Problem z łupieżem - mam tego dosyć!

1. Data: 2003-03-02 19:08:36

Temat: Problem z łupieżem - mam tego dosyć!
Od: "Kropka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od dłuższego czasu (3 lata) walczę bezskutecznie z łupieżem.
Szampony, odżywki, zioła... nic nie ppomaga!
Już miałam nadzieję, kiedy kupiłam nizoral, przez jakiś czas łupież jakby
się na chwilę odczepił.
Ale teraz i Nizoral przestał działać!
A objawy nasiliły się, szybko przetłuszczają mi się włosy, skóra na głowie
swędzi niemiłosiernie,
z głowy sypie mi się "śnieg"
pomóżcie, bo zwariuję.

Jakiś cudowny przepis, środek, bardzo proszę o radę.

Pozdrowienia
Kropka

2. Data: 2003-03-03 07:28:35

Temat: Re: Problem z łupieżem - mam tego dosyć!
Od: "Juzek72" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobne doswiadczenia z nizoralem. Na poczatku terapii dziala super,
oczywiscie na jakis czas. Pozniej skora chyba sie juz do niego przyzwyczaja
i po nizoralu jest nawet gorzej niz po jakims "normalnym" szamponie.

Chyba ogole sie na zero, nic mi do glowy nie przychodzi (procz lupiezu) :-(

Łącząc się w bólu,
Juzek72

3. Data: 2003-03-03 07:36:22

Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szampony, odżywki, zioła... nic nie ppomaga!
> Już miałam nadzieję, kiedy kupiłam nizoral, przez jakiś czas łupież jakby

Znam ten ból.. przez lata myslałem ze tego sie nie da wytepic. Nizoral raz
podziałałł, ale po 2 miesiacach przestał.

"zaleczał to na bierząco" healing shampo |(ok 10 zł za 180ml) wspomagany
odrzywką przeciwłupierzową tej samej marki (też ok 10 zł) , ale tylko
zaleczał i trochę cały czas sie sypało.

W marcu zeszłego roku znajoma mi poleciła Selsun Blue (125 ml za ok 25
zł) - podziałał rewelacyjnie - po tygodniu nie było śladu po łupierzu i do
tej pory nie powrócił (myje profilaktycznie raz na 10 dni) - uwaga - nie
urzywac w kompieli (za pierwszym razem 4razy myłem głowe w wannie... potem
miałem starsznie wysuszone całe ciało). Jest jeszcze jego mocniejsza
wersja - Selsun -(60ml za 25 zł) - pierwszy jest 1% , drugi 2,5%. W moim
przypadku to zadziaąło a tez byłem już zrezygnowany.

pozdrawiam

Sebastian

4. Data: 2003-03-03 09:26:13

Od: "Aleksander" <A...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam ze selsum blue jest super! Jesli nie jest dostepny w Polsce to
napisz i moge Ci przeslac z Kanady.

--

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander

5. Data: 2003-03-03 11:17:41

Od: "Juzek72" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W marcu zeszłego roku znajoma mi poleciła Selsun Blue (125 ml za ok 25

Kupiles to w aptece, czy jakies sprowadzane?

Pozdrawiam,
Juzek72

6. Data: 2003-03-03 11:20:21

Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Kupiles to w aptece, czy jakies sprowadzane?
>
> Pozdrawiam,
> Juzek72

Apteka. podobno selsun blue bywa (choć bardzo zadko) nawet w
supermarketach. Selsun natomiast jest mocniejszy i ten juz wyłacznie w
aptekach jako lek. Ale jak najbardziej - po odwiedzeniu 3 aptek -
znalazłem - dosc szybko ten szampon

pozdrawiam

Sebastian

7. Data: 2003-03-03 19:33:10

Od: "Zbino" <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale teraz i Nizoral przestał działać!
> A objawy nasiliły się, szybko przetłuszczają mi się włosy, skóra na głowie

Pomóc pewnie niewiele pomogę bo mam ten sam problem. Mi doraźnie pomaga
"Elocom" płyn chyba na receptę. wciera się to to w czachę i po kilku dniach
(czasem tydzień) po łupieżu nie ma śladu. Niestety jeśli nie odnowisz to za
2 tygodnie łupież i swędzenie powróci. To jest chyba łojotokowe zapalenie
skóry głowy.

8. Data: 2003-03-03 20:10:22

Od: "Zbino" <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale teraz i Nizoral przestał działać!
> A objawy nasiliły się, szybko przetłuszczają mi się włosy, skóra na głowie
> swędzi niemiłosiernie,

Zapomniałem dodać, że co do nizoralu mam takie same zdanie jak inni. To
znaczy początkowo pomaga ale potem już niewiele, a jak przestałem brać to
się dopiero wystraszyłem co się dzieje na głowie. Przynajmniej 3 x gorzej
jak przed "kuracją"

9. Data: 2003-03-03 22:03:46

Od: "Hans" <H...@S...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
/...../
> pomóżcie, bo zwariuję.

to wtedy idx do psychiatry i nie pisz tutaj

--
www.operacja.b3.nu

10. Data: 2003-03-04 12:10:18

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli przyczyną jest łojotok to leki przeciw Pityrosporum ovale nie pomogą.
Spróbuj szamponów z dziegciami, np Polytar. Uwaga po użyciu nie chodzić do
solarium.
A w lecie masz mniejszy? jesli tak to to jest rozwiązanie.
pozdr

Storona o operacyjnym leczeniu otylosci - wspolpraca
materac przeciwodlezynowy
[Allegro] Elektroniczny ciśnieniomierz Samsung HD-503 sprzedam.
Mocloxil a marichuana
gdzie kupic wage liczaca kalorie?