Problem z pilotem do bramy

1. Data: 2007-06-17 20:45:52

Temat: Problem z pilotem do bramy
Od: "andrsmo" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Posiadam mechanizm do bramy przesuwnej marki NICE z pilotem na kod stały.
Ostatnio dostałem w prezencie nowy pilot do bramy marki SEAV również z kodem
stałem. Po ręcznym ustawieniu 10 przełączników w takich samych położeniach
jak w pilocie NICE okazało się, iż pilot SEAV nie otwiera bramy. Proszę o
fachową pomoc i o radę co mam teraz zrobić aby ten pilot zadziałał. i
współpracował z mechanizmem NICE. Do tej pory byłem przekonany, że wszystkie
piloty z kodem stałym będą ze sobą współpracowały.
Pozdrawiam
andrsmo

2. Data: 2007-06-18 10:00:20

Temat: Re: Problem z pilotem do bramy
Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

andrsmo wrote:
> [...]
> zrobić aby ten pilot zadziałał. i współpracował z mechanizmem NICE.
> Do tej pory byłem przekonany, że wszystkie piloty z kodem stałym będą

Wydaje mi sie, ze pilot trzeba zalogowac do mechanizmu bramy. Jesli masz
instrukcje to procedura logowania powinna byc tam opisana. Trzeba zdjac
obudowe mechanizmu i szukac przyciskow logowania.

odkurzacz centralny - prosba o rade
ślady kleju na ciemnej tapecie
Jaka moc jest potrzebna
Jaki Raid na pszczoly? czarny czy niebieski?
[sprzedam] Odkurzacz doskonały