Problemy z ... głową

1. Data: 2002-05-09 09:04:55

Temat: Problemy z ... głową
Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam straszny problem. od pewnego czasu (tak może od miesiąca) mam straszne
bóle głowy. Bóle atakują tak mniej więcej co dwa dni (to znaczy czasami
codziennie), zawsze po południu i sa tak potworne, że od razu pwodują
wymioty lub tylko chęć zwrócenia wszystkiego co jadłam. Mój organizm raczej
nie toleruje żadnych tabletek (albo nie pomagają, albo też je zwracam), a
pomaga mi tylko sen. no cóż nie zawsze moge się położyć. Po krótkiej drzemce
ból mija.
I jeszcze jedno ból jest strasznie dziwny. Nie wiem dokładnie gdzie w głowie
znajdują się zatoki, ale za każdym razem czuje się tak jakbym miała całą
głowę zarzuconą gęstym katarem.
Ponadto zawsze rano mam katar, który z upływem dnia mija.

proszę o radę co mam robić lub gdzie sie zgłosić.

pozdrowienia
Anka

2. Data: 2002-05-09 09:49:09

Temat: Re: Problemy z ... głową
Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Użytkownik "Anna" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głowę zarzuconą gęstym katarem.
> Ponadto zawsze rano mam katar, który z upływem dnia mija.

Lekarz POZ, ktory powinien skierowac na RTG zatok lub alternatywnie od razu
do laryngologa lub neurologa (czyli lepiej od razu RTG, zeby bylo wiadomo do
kogo skierowac).

m.

3. Data: 2002-05-09 10:18:32

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze czy nie uderzylas sie w glowe ostatnio, itd?

Niech wypowiedza sie lekarze, ja mowie tylko z punktu widzenia
pacjenta, ktory mial problem z zatokami (byla skrzywiona przegroda
nosowa blokujaca ujscie z zatoki bocznej).

Zatoki dokuczaja przewaznie rano a nie wieczorem.
Nie moglem oddychac nosem rano.

Znajduja sie nad zebami (boczne), nad lukiem brwiowym (czolowe),
sa tez sitowe (chyba miedzy oczami).

Bol zatok jest upierdliwy, gdyz puchna, to tak jakby ktos nie dosc, ze
juz nadmuchal Ci kosci, to jeszcze w nie pompowal dalej.

Stan przed lustrem, otworz usta i oglądnij gardlo.
Jesli zobaczysz, ze scieka po tylnej sciance (tzw. nosogardle)
gesty sluz, bialy lub zolty, to moze to byc zapalenie zatok.
Jest to zakazenie bakteryjne przytrafiajace sie po
zlapaniu jakiegos wirusa (mi wystarczylo sie przeziebic i juz padaly zatoki).
Zrob tez zdjecie zatok i pojdz do lekarza. Niekoniecznie dostaniesz
zastrzyki, ale raczej tabletki, choc na pewno antybiotyk.
Uwaga, laryngolodzy lubia dawac Neloren, ale nie polecam, bo mozesz miec
pozniej problemy z jelitami (z wlasnego doswiadczenia).
Augmentin nie jest tak szkodliwy. Aha, na zatoki nie pomaga Unidox i inne oparte
na Wibramycynie, no ale to juz powinni wiedziec :)

A doraznie, to przy zatokach udraznia nos, Xylometazolin w rozpylaczu.
I daja tez Zyrtec na zmniejszenie obrzeku.

4. Data: 2002-05-10 10:00:11

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo wiem czy to zatoki, gdyz ból jest największy "z boku" prawego oka
i w okolicy potylicy. To ten ból po którym wymiotuję.
W każdym razie umówiłam sie juz na wizyte. niestety do lekarza jest mnóstwo
ludzi i jeżeli nie zdąży mnie przyjąc dzisiaj to dopiero we wtorek. Może
jakoś przeżyję.

pozdrowienia
(dziękuję za rady)
Anka

5. Data: 2002-05-10 17:51:33

Od: "Anna" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie! ja nie chce migreny.
Przepraszam dostałam odpowiedx na priva, ale ktos mi ją skasował-moze nawet
ja, albowiem w chwili obecnej mam wszystkie widomosci wyczyszczone-Nie wiem
tylko kiedy.

pozdrowienia
Anka

> [...]
mnóstwo
> ludzi i jeżeli nie zdąży mnie przyjąc dzisiaj to dopiero we wtorek. Może

Wyciecie znamienia - Lublin ?
autyzm i delfinarium
Skurcze ?
radioterapia?