Problemy z pamięcią

następny post »
From: son <s...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Problemy z pamięcią
Date: Sun, 9 Mar 2008 23:00:00 +0000 (UTC)

Witam,
mam 21 lat i od około 3-4 miesięcy zacząłem zauważać u siebie problemy z
pamięcią. Główne objawy to:
- zapominanie prostych słów (efekt "mam to na końcu języka"),
- jakiś czas temu miałem problemy (bardzo lekkie, że tak powiem ;)) z
odróżnieniem tego co mi się śniło, a tego co działo się w rzeczywistości
(miałem bardzo realne sny).

A teraz trochę o mnie:
- na codzień sporo myślę, być może nawet za dużo... jestem programistą,
interesuje się również szerokopojętą informatyką, biznesem (własna firma),
nowymi technologiami, psychologią i futurologią - już sporą ilość czasu z
wyniku moich zainteresowań związanych głównie z komputerami moja aktywność
fizyczna zmniejszyła się prawie do zera, zakończyłem technikum i od 1,5
roku studiuję (aktywność jeszcze mniejsza),
- ostatnimi czasy bardzo długo spałem, nawet po 12-13 godzin, teraz
troszkę się ograniczam i śpię po 10,
- gdy badałem się kilka lat temu to miałem nadciśnienie tętnicze, które
chyba do dziś w sumie mam (nie leczyłem tego).

Co może być przyczyną problemów, które opisałem na początku? Szukałem już
troszkę informacji w tym temacie i mogę dodatkowo powiedzieć, iż nie mam i
nigdy nie miałem problemów z uzależnieniami. Prawdopodobnie mój problem
wynika ze zbyt małej aktywności fizycznej lub z nadciśnienia, które nie
wiem czy w zasadzie jeszcze wystepuje.

Będę wdzięczny za wszelkie informacje, np. nazwy leków, witamin, które
powinienem brać lub przypuszczenia czegokolwiek ;)

Pozdrawiam!