Problemy z pamięcią

11. Data: 2008-03-10 21:52:37

Temat: Re: Problemy z pamięcią
Od: son <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2008 21:25:58 +0100, medea napisał(a):

> Ano widzisz! To jeszcze jeden aspekt sprawy, o którym w ogóle nie
> wspomniałeś, a od tego trzeba było zacząć ;-). Fiołki na pewno by się
> przydały takiemu młodemu chłopakowi jak Ty :-). Koniecznie rozejrzyj się
> wokół, na pewno znajdzie się ktoś, kto nada kolorytu codzienności.
> Emocje pomagają pamiętać :-).
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Z tym, że nie sądze aby udało mi się tak nagle kogoś spotkać. Kobiety,
które by mnie interesowały raczej nie już istnieją ;-) (nie w tych czasach,
może w XIX wieku było by mi lżej heh). Dlatego też pozostaje mi skoczyć po
magnez, B6. No i czas odkurzyć przyrządy do ćwiczeń co to w domu stoją i
już dawno nie czuły ciepła ludzkiego ciała :D Do tego w planach mam już
jeden wyjazd (wysoko relaksacyjny :-)) i spotkania ze starymi znajomymi,
jakoś może odżyje ;)

12. Data: 2008-03-10 22:06:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

son pisze:

> Z tym, że nie sądze aby udało mi się tak nagle kogoś spotkać. Kobiety,
> które by mnie interesowały raczej nie już istnieją ;-) (nie w tych czasach,
> może w XIX wieku było by mi lżej heh).

Nie bardzo rozumiem. Na pewno jest jakiś typ, który by porwał Twoje
serce :-).* Zakładając z góry, że nikogo takiego nie spotkasz, nie
pomoże całej sytuacji. Może za bardzo się przyblokowałeś na te sprawy?
Czasem tak bywa, kiedy samotność staje się przyzwyczajeniem.

Pozdrawiam i życzę powodzenia
Ewa

*(Kobiety z XIX wieku to tylko Twoje wyobrażenia o tychże, a więc to
zostawmy. W ogóle nie podobają Ci się współczesne kobiety?)

13. Data: 2008-03-10 22:28:11

Od: son <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2008 23:06:08 +0100, medea napisał(a):

> [...]
>
> *(Kobiety z XIX wieku to tylko Twoje wyobrażenia o tychże, a więc to
> zostawmy. W ogóle nie podobają Ci się współczesne kobiety?)

No tak, są oczywiście jeszcze zachowane w bursztynie egzemplarze ;), które
by mi odpowiadały, lecz zazwyczaj odległość nie pozwala na rozwinięcie
takiej znajomości. Dlatego też na chwilę obecną nie przyjmuję myśli, iż
mogę spotkać taką osobę, ponieważ jestem zbyt zajęty swoim
biznesem (firma) do tego studia. Nie chciałbym zaniedbywać żadnej
kobiety, chcę się ustabilizować, wykształcić i uzyskać pełną niezależność
finansową. W takim stanie myślę, iż będę mógł zapewnić spokojne życie mnie
i wybrance mojego serca ;) A jeśli jej nie znajdę to trudno, widocznie
moja droga w procesie ewolucji ludzkości się ma zakończyć tu i teraz.

A co się tyczy kobiet współczesnych to w większości sama chyba wiesz jak
jest ;) Mnie nie interesują takie wartości jak wygląd zewnętrzny,
majętność. Chcę tylko spokoju wewnętrznego, szczęścia i miłości
-nic więcej. To jednak zbyt wiele jak na te czasy.

14. Data: 2008-03-10 22:41:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

son pisze:

> takiej znajomości. Dlatego też na chwilę obecną nie przyjmuję myśli, iż
> mogę spotkać taką osobę, ponieważ jestem zbyt zajęty swoim
> biznesem (firma) do tego studia.

Czyli jesteś tak naprawdę zbyt zajęty sobą i dorabiasz do tego ideologię
;-). Niestety, taki sposób postępowania wchodzi w nawyk, wrasta w
człowieka i później trudno się przestawić. Wiem, co mówię, bo niestety
znam tego typu mężczyzn kilku przynajmniej.

> kobiety, chcę się ustabilizować, wykształcić i uzyskać pełną niezależność
> finansową. W takim stanie myślę, iż będę mógł zapewnić spokojne życie mnie
> i wybrance mojego serca ;)

Tak jak pisałam wcześniej - to ideologizowanie i racjonalizowanie
własnej izolacji, która czymś jest spowodowana. Nie radzę Ci oczywiście
ostatecznego układania sobie życia w tym momencie, bo jesteś jeszcze
bardzo młody, ale przydałoby Ci się po prostu zainteresowanie - kimś i
kogoś.

>A jeśli jej nie znajdę to trudno, widocznie
> moja droga w procesie ewolucji ludzkości się ma zakończyć tu i teraz.

Co Ty tu o ewolucji gadasz? Musisz się życia nauczyć, a tego książki Cię
nie nauczą. Najwięcej się człowiek uczy przez bliski kontakt z drugą
osobą - o sobie i o innych. Z każdym rokiem jest coraz trudniej
nadrabiać zaległości w tej dziedzinie.

> [...]
> majętność. Chcę tylko spokoju wewnętrznego, szczęścia i miłości
> -nic więcej. To jednak zbyt wiele jak na te czasy.

To jest temat na zupełnie inną rozmowę. Życie jest bardziej
skomplikowane niż czerń i biel, wygląd zewnętrzny i majątek - spokój
wewnętrzny i piękny charakter ;-). Te sprawy się często ze sobą łączą,
uzupełniają, wynikają jedne z drugiej. Sam piszesz zresztą, że chcesz
coś najpierw w życiu osiągnąć (pewnie majątek? ;-) ), żeby potem z kimś
się związać, więc coś w tym jest. I nic nie jest zbyt wiele na te czasy.
Trzeba tylko uważniej patrzeć :-).

Powodzenia
Ewa

15. Data: 2008-03-10 23:35:38

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "son" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> już dawno nie czuły ciepła ludzkiego ciała :D Do tego w planach mam
> juĹź jeden wyjazd (wysoko relaksacyjny :-)) i spotkania ze starymi

1. Nadciśnienie lubi współwystępować z miażdżycą (np. naczyń mózgowych?).
2. Znamienne jest, że dyskutanci zwracają uwagę na przeróżne ewentualne
przyczyny, ale NIKT nie wiąże Twoich problemów z Twoim odżywianiem...
a przecież w ostatnich czasach temat DIET (odżywiania) jest na medialnym
topie w kwestii zdrowia i samopoczucia, czyż nie?
Zatem mam pytanie - Jak wygląda Twoja codzienna dieta?
Czego jesz/pijesz najwięcej, a czego unikasz?
3. Co do kobiety, słusznie zauważyłeś, że kobieta zwykle oczekuje uwagi
i pewnego zaangażowania (adoracji i poświęcenia jej części swego czasu).
Obawiam się, że przy Twoim oddaniu firmie i informatyce, niewielkie ma
ona szanse na spełnienie się jej oczekiwań, nie wspomnę o Twoich... ;]
Może bardziej potrzebna jest Ci pomoc domowa, niż życiowa partnerka? 8)

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

16. Data: 2008-03-11 13:56:23

Od: son <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)
> [...]
> nie nauczą. Najwięcej się człowiek uczy przez bliski kontakt z drugą
> osobą - o sobie i o innych. Z każdym rokiem jest coraz trudniej

Czy ja wiem, to jak żyje daje mi wiele satysfakcji oraz uczucie spełnienia.
Nauczyć życia mówisz - tutaj chyba jednak nie masz racji. Każdy żyje jak
chce, byc może moim sposobem na życie jest osiągnięcie sporego majątku na
późniejsze inwestycje i całkowite zapomnienie o pieniądzach (które zresztą
tak naprawdę nie istnieją, ale to temat na dłuższą rozmowę) - wtedy
zacznę żyć. Już teraz mój sposób na życie jest całkiem inny, niż
większości - która wstaje rano i idzie do pracy, narzeka, narzeka,
przychodzi do domu i patrzy na oblicze męża/żony z coraz większym grymasem
z biegiem czasu. Ja nie narzekam, cały czas robię to co robię z pasją i
nie czuję zmęczenia. Mam z góry założony plan, nie interesuje mnie raczej
"normalne" życie.

17. Data: 2008-03-11 14:09:10

Od: son <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Mar 2008 00:35:38 +0100, Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> ona szanse na spełnienie się jej oczekiwań, nie wspomnę o Twoich... ;]
> Może bardziej potrzebna jest Ci pomoc domowa, niż życiowa partnerka? 8)

1. Dlatego też zaopatrzę się w ciśnieniomierz na dobry początek, a później
zobaczymy - może przejdę do lekarza po jakieś leki na ustabilizowanie
ciśnienia, jeśli będzie źle.

2. Moja dieta nie jest jeszcze najgorsza. Choć przydało by się więcej
witamin, dlatego też ostatnimi czasy spożywam smażone warzywa ;) jem sporo
owoców. Obawiam się tylko tego, że spożywam zbyt wiele pikantnych
posiłków, które to rzekomo ;) źle wpływają na wątrobę - to też spróbuję
się ograniczyć.

3. No i powracając do tego nieszcznęsnego tematu kobiet ;) zwykle, gdy
zakochanie mija tj. kończą się nasze wspaniałe zasoby fenyloetyloaniny (co
mija po mniej więcej 1,5 roku) i pozostaje już tylko dopalacz w postaci
endorfiny to ludziom spadają klapki miłości z oczu. Wtedy zaczyna się
prawdziwa próba - miłośc przybiera nowe znaczenie, bardziej przypominające
przywiązanie i zaufanie. Do tego potrzeba ludzi, którzy mają o tym
świadomość. Do tego dochodzi uczucie znudzenia partnerem... zasadniczo
trafić na miłość swojego życia wymaga albo wielkiego szczęścia albo dużej
wiedzy na temat samej miłości oraz psychologii, żeby znaleźć sobie
partnera/partnerkę odpowiednią. Wliczając jednak w to wszystko czynniki
zewnętrzne, odporność na nieprzewidywalne zdarzenia. Ogólnie mówiąc do
miłości nadają się osoby o silnej woli, potrafiące kochać. Nie mówią tu
już o luźnych związkach i innych wytworach dzisiejszych czasów, które mnie
nie interesują. ;)

Transfer Factor (TF)
Częste oddawanie moczu w nocy - nieznane przyczyny...
Zapalenie ścięgien w dloni
Epilepsja a krwiodawstwo.
kiedy probiotyk