Problemy z pamięcią i kojarzeniem

następny post »
From: c...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Problemy z pamięcią i kojarzeniem
Date: 14 May 2003 13:42:49 +0200

Witajcie.
Mam kilka pytań apropo sposobu przeciwdziałania pewnym objawom jakie obserwuję
u siebie od kilku lat (2-3). Standardowo juz po upływie okresu dojrzewania u
osoby dorosłej pogarsza się pamięć i kojarzenie. U mnie urosło to do rangi
problemu. Mam 29 lat, skończyłem z dobry wynikiem studia, pracuję obecnie
umysłowo i to raczej czynnie (jestem programistą). Mam ogromne problemy z
pamiętaiem o prostych sprawach. Często zapominam że chciałem coś wziąc i muszę
wrócić do domu. Zapominam o spotkaniach, ważnych sprawach. Najgorsze spotyka
mnie jednak w pracy. Mam problemy z kojarzeniem spraw, łączeniem rzeczy, nie
mogę się skupić na jednej pracy, non stop wykonuję jakies nieskoordynowane
zajęcia : pisze, przeglądam internet, jem. Nie skończę jednego zaczynam
drugie...
Nie potrfię przewidzieć skutków prostych działań, często próbuję wykonywac
serie działań aby dojść do wyniku zamiast pomyśleć i przejśc od razu do
konkretnego przypadku i bepośrednio do wyniku.
Na początku myślałem ze to kwestia przypominania (pisałem kartki, używałem
terminarza) ale co z tego jeśli zdarzało mi się i o nich zapominać. Teraz to mi
się śmieszne wydaje :). Myślałem, ze niedobory jakiegoś pierwistka, składnika
mineralnego - starałem się więc poprawić dietę - efekt żaden. Próbowałem
magnezu i lecytyny i okazało się że chyba na jej wersję skondensowaną jestem
uczulony bo mam po tych tabletkach straszne problemy z układem trawiennym.
Od jakiegoś czasu zacząłem tyć. W tej chwili przy wzroście 180 cm waże prawie
110 kg ....

No i cóż ja mam z tymi problemami począć.
Może do jakiegoś lekarza się udać ???
A może jakieś ćwiczenia ???
Potraficie mnie gdzieś skierować ???

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.