Problemy z tabletkami antykoncepcyjnymi

1. Data: 2004-08-11 14:32:41

Temat: Problemy z tabletkami antykoncepcyjnymi
Od: "Ewa" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was,

Mam problem coraz bardzej niepokojacy... Czekam na wizyte u lekarza - jestem
zapisana juz na jutro.
Sytuacja wyglada tak:
Biore od dluzszego czasu pigulki antykoncepcyjne, bez zadnych problemow.
W zeszlym tygodniu bylam na urlopie, wiec postanowilam nie robic przerwy na
okres i zaczelam od razu drugie opakowanie. Podczas urlopu jezdzilam po calej
Polsce i w weekend zaczelo mi sie plamienie. Najpierw "niewinnie" ale teraz
jest to juz prawdziwy intensywny dosc okres... Jestem w srodku tego drugiego
opakowania, do lekarza ide (wczesniej nie dalo sie zapisac), ale coraz bardziej
sie stresuje :(( Czy moge cos zrobic? Moze wziac dwie tabletki wieczorem jako
zwiekszona dawke hormonow?

Pozdr
Ewa

2. Data: 2004-08-11 15:29:20

Temat: Re: Problemy z tabletkami antykoncepcyjnymi
Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-11 16:32, Tako rzecze Ewa :
> Witam was,
>
> Mam problem coraz bardzej niepokojacy... Czekam na wizyte u lekarza - jestem
> zapisana juz na jutro.

A jakie to tabletki? Cos mi sie kojarzy ze tylko jednofazowymi mozna
przesunac okres zaczynajac nastepne opakowanie od poczatku natomiast w
innych przypadkach trzeba brac piguly z odpowiedniej fazy. Wydaje mi
sie ze gdzies to czytalam ale glowy nie dam a nie chce wprowadzac w blad

pozdrawiam
Nea

3. Data: 2004-08-11 19:22:32

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innych przypadkach trzeba brac piguly z odpowiedniej fazy. Wydaje  mi
> sie ze gdzies to czytalam ale glowy nie dam a nie chce wprowadzac w blad

Nea plamienia moga byc i przy jednofazowych , po prostu u niektórych kobiet
organizm tak reaguje jesli bierze sie dwa pod rzad opakowania itd

pozdrówka

4. Data: 2004-08-11 19:48:54

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w weekend zaczelo mi sie plamienie. Najpierw "niewinnie" ale teraz
> jest to juz prawdziwy intensywny dosc okres Moze wziac dwie tabletki
wieczorem jako
> zwiekszona dawke hormonow?

czasami zaleca sie takie postępowanie przez kilka dni, do czasu ustapienia
plamień/krwawień. mozesz też spróbować tabletek "przeciwkrwotocznych"
Haemorigen (ziołowe, herbapolu) lub Cyclo3Fort (można go stosować przy
plamieniach podczas pigułek oraz na żylaki). idź jednak do lekarza, nawet,
jeśli objawy ustąpią.

ile kosztuje aborcja?
Insulina a turystyka
Torba i kręgosłup