Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

91. Data: 2015-02-12 22:12:11

Temat: Odp: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:mbj2m7$v51$1@dont-email.me...
> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Z lektury Wikipedii pod hasłem "słowotok" wnioskuję że możesz
> mieć lezje kory mózgowej... Brzmi to niewesoło... współczuję.
> Może warto Ci to sprawdzić u doktora?

Ja tam bym sie nie doszukiwala az tak skomplikowanych przyczyn...
Sądząc po logice wypowiedzi i zdolnosciach interpretacyjnych, a jeszcze w
korelacji z pora dnia, raczej wchodzi w rachube to, o czym pisala "J" w
innym watku. Zreszta nie tylko "J"- zdaje sie, ze Jarosław sugerował to
samo.
Czy tak, czy nie - kazda "dyskusja" w przypadku tej osoby nie jest wskazana,
bowiem: "najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a potem pokona
doswiadczeniem" ;)))

Pozdrawiam
@

---
Avast.

92. Data: 2015-02-12 22:23:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 22:12:11 +0100, @ napisał(a):

> [...]
> Czy tak, czy nie - kazda "dyskusja" w przypadku tej osoby nie jest wskazana,
> bowiem: "najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a potem pokona

Z Tobą się nie dyskutuje, bo ani z kim, ani z czym...

93. Data: 2015-02-12 22:26:56

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Bezwstydne rżnięcie na potęgę. W dodatku w kuchni.

Ale działasz na wyobraźnię, Ewka! :-))

94. Data: 2015-02-12 22:38:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 15:26:56 -0600, Pszemol napisał(a):

> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Ale działasz na wyobraźnię, Ewka! :-))

Ty to masz pe-ha...

95. Data: 2015-02-12 22:42:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Ty to masz pe-ha...

A to dlaczego tak mogłabyś uważać? Czyżbyś znowu wyciągała jakieś
nieuzasadnione lub czasem niedorzeczne wnioski? :-)

p.s. wiem, że ten pH zalazł Ci bardzo za skórę, i z porażką wciąż nie możesz
się pogodzić, ale "dowcip" z pe-Hem był śmieszny za 1szym, 2gim, nawet
trochę za 3 razem - teraz już, po szosiemnastu powtórkach brzmisz trochę
żałośnie na siłę wszędzie wciskając te dwie literki... daj spokój, pls.

96. Data: 2015-02-13 06:48:00

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-12 o 21:27, FEniks pisze:

> No, ale że Hašek też? I to od Mickiewicza? To dopiero kompot!

Ale przecież Mickiewicz zerżął to od Wergiliusza z Eneidy, info dla
tych chlubiących się licealnym wykształceniem, a i w libretcie Rigoletta
słychać przecież La donna e mobile, _qual piuma al vento_, co można
podejrzewać, że zostało zerżnięte od Victora Hugo bardziej, niż od
słowiańskiego Adama.
--
B.

97. Data: 2015-02-13 06:52:04

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-12 o 21:33, Pszemol pisze:

> Z lektury Wikipedii pod hasłem "słowotok"

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_addiction_diso
rder
--
B.

98. Data: 2015-02-13 10:14:21

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I to wszystko jedynie na podstawie PORY mojego pojawiania się tutaj. Bo co do czasu,
jaki temu poswięcam to NICZEGO powiedziec nie mozesz poza tym, ze ty sama przy swoim
poziomie organizacji na cos takiego musialabys poswiecic caly swoj dzien. Gratulacje.
To czekam na dalsze diagnozy, a myślę, że będą, bo wszak dobrych hehehehehechęci ci
nie brak. kompulsywne diagnozowanie bardzo poprawia poczucie wartosci...

99. Data: 2015-02-13 11:57:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Feb 2015 15:42:44 -0600, Pszemol napisał(a):

> A to dlaczego tak mogłabyś uważać? Czyżbyś znowu wyciągała jakieś
> nieuzasadnione lub czasem niedorzeczne wnioski? :-)
>
> p.s. wiem, że ten pH zalazł Ci bardzo za skórę,

To, że "organoleptyczne mierzenie" uznałeś za sformułowanie serio,
niewatpliwie świadczy o wielkiej... inteligencji.

100. Data: 2015-02-13 13:52:43

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <a...@b...cc> wrote in message news:mbk36f$e9c$1@node1.news.atman.pl...

> [...]
> słychać przecież La donna e mobile, _qual piuma al vento_, co można
> podejrzewać, że zostało zerżnięte od Victora Hugo bardziej, niż od

:-)) dobre

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek