Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

191. Data: 2015-02-16 07:06:56

Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.02.2015 o 04:04, Pszemol pisze:

> wow... ! dziękuję.

Nie bardzo qmam za co... O_o
Ja chciałam Ci tylko pokazać, że dla mnie Twoje bagietki są tak samo
puszyste jak te serca :D

--
Pozdrówki
Anai

192. Data: 2015-02-16 10:01:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> [...]

Ponawiam pytanie dosadnie.
Skąd wiesz, że się snobują w domu po przyjeździe.

J.

www.kontestacja.com

193. Data: 2015-02-16 13:40:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 10:01:06 +0100, krys napisał(a):

> Ponawiam pytanie dosadnie.
> Skąd wiesz, że się snobują w domu po przyjeździe.

Ponieważ piszą tutaj o tym, jakie dania preferują/przygotowują W DOMU.

194. Data: 2015-02-16 14:30:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"bbjk" <a...@b...cc> wrote in message news:mbq3u1$ufc$1@node1.news.atman.pl...

> Nie smuć się, jedno nie wyklucza drugiego, a nawet i siódmego.
> Uroda jest w różnorodności świata, również jadalnego.

Dokładnie tak.

195. Data: 2015-02-16 14:31:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> I co - snobowałaś się tą bagietką maczaną w oliwie i węgierskimi
> specjałami?

Fajnie tu u Was :-) Chyba pobędę tu jeszcze trochę... :-))))

196. Data: 2015-02-16 14:34:25

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Anai" <a...@a...pl> wrote in message

> Nie bardzo qmam za co... O_o

No za serca dziękuję :-)))))))

> Ja chciałam Ci tylko pokazać, że dla mnie Twoje bagietki są tak samo
> puszyste jak te serca :D

A dla mnie nie są tak samo puszyste.
Te serca to jakieś rusztowanie jest,

197. Data: 2015-02-16 15:44:57

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Ponieważ piszą tutaj o tym, jakie dania preferują/przygotowują W DOMU.

Wszyscy tutaj o tym piszą. Niektórzy opisują doznania kulinarne przywiezione
skądś. I chwała im za to.

J.

www.kontestacja.com

198. Data: 2015-02-16 15:45:33

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> "krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message

> Fajnie tu u Was :-) Chyba pobędę tu jeszcze trochę... :-))))

W kuchni zawsze jest fajnie.

J.

www.kontestacja.com

199. Data: 2015-02-16 16:46:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Feb 2015 15:44:57 +0100, krys napisał(a):

> Wszyscy tutaj o tym piszą. Niektórzy opisują doznania kulinarne przywiezione
> skądś. I chwała im za to.

Nie o tym mowa - mowa jest o modzie na obcą kuchnię.

200. Data: 2015-02-16 17:17:01

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-15 o 14:16, XL pisze:

> Tak - bo nie nasiąka jak wata :-)

No niech będzie, do maczania w oleju się nadaje taka bagietka jak żadna
inna..

> E tam, mają Węgrzy swoje uroki jedzeniowe, oj, mają...

Czesi niewiele im ustępują. Niestety zarówno na Węgrzech jak i w
Czechach ja nie mogę się praktycznie niczym delektować, każdy smak
potrafią zabić tym swoim upodobaniem do ostrej papryki.

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek