Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?

341. Data: 2015-03-04 15:44:50

Temat: Re: Próbował ktoś piec tradycyjne, włoskie, puszyste bagietki?
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Gloryfikuje? Nie,

tak

>porównuje tylko tamto z dzisiejszym gównem. Jak to
> porównanie wychodzi to już nie moja wina.

To tylko Tobie się wydaje, że PRL był lepszy.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

342. Data: 2015-03-04 17:54:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <i...@j...ru> wrote:

> Myślę że raczej ktoś usilnie usiłuje nam to zaszczepić. Niektórzy już
> dali się na to nabrać, i nawet zaczynają propagować te ich wzorce.

Z pewną nieśmiałością jednak zapytam:
Czy odróżniacie *smak* masła, smalcu i oliwy z oliwek?

Co to znaczy właściwie "oliwa nie jest konieczna"? A jeśli ktoś lubi smak
oliwy i woli od smaku smalcu?

Ja bardzo lubię smalec czy masło ale na chlebie wiejskim, kwaśnym, razowym,
ale na białym, delikatnym pieczywie włoskim wolę smak oliwy.

I to nie jest przecież albo jedno albo drugie - możesz przecież dzis
posmarować masłem a jutro utalać sobie w oliwie. W czym problem?

Nikt nikomu na siłę przecież nie wciska!

343. Data: 2015-03-04 17:54:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <i...@j...ru> wrote:

> A gdzie Ty widzisz "gwałcenie natury" w pieczeniu chleba czy wiśniach?, o
> ile oczywiście nie pochodzą one z USA.

Nienaturalność chyba inaczej rozumiemy.

A genetyczne modyfikacje gwałceniem natury też nie nazywałbym.

344. Data: 2015-03-04 18:23:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 15:08:33 +0100, Trybun napisał(a):

> [...]
>
> Nic się nie zmieniło, nadal można nazwać to żywym ogniem.
> Z pojęciem, a więc Ty mi wytłumacz dlaczego w ich zupie musi być tyle

Z LENISTWA.
--

XL
pewni siebie.

345. Data: 2015-03-04 18:24:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 15:09:04 +0100, Trybun napisał(a):

> (...)Co się do diabła dzieje, wypowiedzieli
> jankesom posłuszeństwo czy po prostu przestali o soi informować klienta??

He he, a co obstawiasz? - bo ja to samo 3333-|
--

XL
pewni siebie.

346. Data: 2015-03-04 18:33:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 14:44:50 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> tak

> To tylko Tobie się wydaje, że PRL był lepszy.

Chyba nie odróżniasz PRLu od produktów spożywczych z tej epoki. Póki były,
oczywiście :->

--

XL
pewni siebie.

347. Data: 2015-03-05 18:21:35

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 15:08, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Nic się nie zmieniło, nadal można nazwać to żywym ogniem.
> Z pojęciem, a więc Ty mi wytłumacz dlaczego w ich zupie musi być tyle
> papryki?

Pytanie trochę z kategorii tego typu: "Dlaczego Polacy jedzą mięso ze
świni?"

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

348. Data: 2015-03-05 18:23:27

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-03-04 15:09, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Jak widzę to nie ma nic wspólnego z konkretnymi sklepami. Ale coś mocno
> się zmieniło... Mam w domu sporo starych rzeczy, ot choćby kilka paczek
> makaronu - wszystkie z dodatkiem soi. Zrobilem wycieczkę po kilku
> sklepach, kilkanaście gatunków makaronu a o soi, na żadnym ani wzmianki.
> To samo na wielu innych artykułach, choćby sos pomidorowy tylko na
> jednym piszą o dodatku z soi. Co się do diabła dzieje, wypowiedzieli
> jankesom posłuszeństwo czy po prostu przestali o soi informować klienta??

A jaka jest data ważności tego Twojego makaronu?
Bo może on jeszcze czasy UNRRA pamięta...

349. Data: 2015-03-05 18:25:05

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nie odróżniasz PRLu od produktów spożywczych z tej epoki. Póki były,
> oczywiście :->

Oczywiście, że można kochać w kimś tylko jego umięśnione ciało i gruby
portfel.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

Gdyby ktoś chcial zmierzyć pH swojego chlebowego zakwasu lub pH swojego ciasta...
Błędy przy pieczeniu chleba pszennego
Jak się ma tycie i szczuplenie do E= mc kwadrat?
ciekawostka kulinarna
gęsi pipek