Procedura budowlana

1. Data: 2002-05-29 10:50:01

Temat: Procedura budowlana
Od: "BR" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem kompletnym nowicjuszem budowlanym. Jest sobie dzialka, ktora byc moze
kupie, chce jednak aby aktualny wlasciciel zalatwil pewne formalnosci
wstepne tak,
zebym mial pewnosc co do obszaru tej dzialki, na ktorym bede mogl posadowic
budynek.
Przyznam, ze nie kazde z potencjalnych posadowien budynku mi odpowiada.
Wlasciciel zapewnia ze przed sprzedaza "zalatwi" odpowiadajacy mi papier.
Chcialbym miec pewnosc, ze to, co od niego dostane bedzie wlasciwym papierem
i ze pozwolenie bedzie wazne rowniez dla nastepnego wlasciciela (czyli
mnie).
Pytanie:
Jakie sa konieczne punkty procedury budowlanej poprzedzajacej przystapienie
do
wykopow? I jakie (i od kogo) zezwolenia trzeba uzyskac? Z gory dziekuje za
rade.
BR

1. Data: 2002-05-29 11:07:47

Temat: Re: Procedura budowlana
Od: "vpw" <v...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

"BR" <b...@k...net.pl> wrote in message news:ad2b8v$cfm$1@news.tpi.pl...
> [...]
> do
> wykopow? I jakie (i od kogo) zezwolenia trzeba uzyskac? Z gory dziekuje za

Lec do wydzialu architektury wlasciwego dla tego terenu i popros o warunki
zabudowy. Na tym papierku bedzie wszystko: czy mozesz zbudowac, na jakich
warunkach i co musisz przyniesc aby otrzymac pozwolenie na budowe (jakie
inne pozwolenia lub dokumenty musisz uzyskac). Ponadto nie zapomnij o
wypisie z ksiegi wieczystej (aktualnym). W nim jest napisane ilu jest
wlascicieli czy nie ma jakichs obciazen oraz czy nie uzyczyles innym swojej
wlasnosci (przejazdy, gazociagi i inne duperele, ktore moglyby ci zablokowac
twoja wlasnosc).

a wiecej znajdziesz na pl.misc.budowanie

vpw

jak usunąć farbę olejną
Lodówka Gorenje Prośb o opinie
gniazdka elektryczne