Produkcja chrzanu - pasteryzować?

11. Data: 2010-10-06 19:46:47

Temat: Re: Produkcja chrzanu - pasteryzować?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Oct 2010 09:18:17 -0700 (PDT), Aabacus napisał(a):

> Z tym trikiem to byłbym ostrożny. Atmosfera beztlenowa jest ryzykowna,
> bo są bakteria które tylko na to czekają, np. Clostridium botulinum.
> Zdarzają się takie przypadki w domowych przretworach niekoniecznie
> mięsnych - np fasolka szparagowa.
> Adam

Pisałam przecież, że beztlenowce się ucieszą.

12. Data: 2010-10-07 01:29:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisałam przecież, że beztlenowce się ucieszą.

Bo to ktoś nie przeczytał dokładnie - na powierzchnię wylewano spirytus
salicylowy. No i kojarzyło sie z bańkami na pleckach.

13. Data: 2010-10-07 13:39:59

Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlatego nie pasteryzujemy na golasa, słoiki wyciągamy grubą rękawicą
kuchenną a jako ktoś chce może ubrać dodatkowo gogle.
Zapewniam, że ten sposób nie jest w żadnym stopniu bardziej niebezpieczny od
gotowania słoików w piekarniku, czy w garnku.
Jacek

tuje - czy nie za pozno do ogrodu ?
Re: turkuć, czy kuna, czy inna cholera....
Cis Hicksii czy pospolity na żywopłot ?
jak duży świerk serbski mogę kupić ?
ile?