Produkty aloesowe i ciąża

1. Data: 2005-05-06 12:40:27

Temat: Produkty aloesowe i ciąża
Od: "Dorotka" <w...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja teściowa rozprowadza produkty aloesowe firmy Forever Living Products.
Wiem, że produkty te są bardzo dobre i na etykietkach wskazują na dużą
zawartość składników potrzebnych kobiecie w ciąży, jednak nigdzie nie ma
zapisu, że wskazany jest dla kobiet w ciąży. Konsultowałam tą sprawę z
ginekologiem, który powiedział, że mogę je brać na własne ryzyko, jednak on
byłby ostrożny ze względu na brak powyższej wzmianki.

Czy macie jakieś doświadczenia z produktami tej firmy?

Dorotka.

2. Data: 2005-05-06 20:45:29

Temat: Re: Produkty aloesowe i ciąża
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konsultowałam tą sprawę z
> ginekologiem, który powiedział, że mogę je brać na własne ryzyko, jednak on
> byłby ostrożny ze względu na brak powyższej wzmianki.

chodzi ci o reklame tej firmy czy ogolnie o produkty z aloesem?
ginekolog dal ci odpowiedz to po co to drążyc?
p.

3. Data: 2005-05-06 20:47:32

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakieś doświadczenia z produktami tej firmy?

http://www.ndw.v.pl/encyklopedia.php?id=27

smart drugs i preparaty poprawiajace koncentracje
Jakie badania zrobić aby dostać zaświadczenie sanitarno-epidemiologicz ne na praktyki?
przeszczep przeciw gospodarzowi
Opatrunek na rane operacyjna
Dętysta dziecięcy w Wa-wie