[Profet] Profet wie jak rozwiazac problemy

From: "Albert Jacher, Profet" <N...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.sci.filozofia,pl.soc.religia
Subject: [Profet] Profet wie jak rozwiazac problemy
Date: 27 Mar 2002 22:33:06 GMT

pl.soc.religia

Wojciech Poręba <w...@m...uni.wroc.allspamers.pl> wrote in
news:3C9EE485.855B550D@microb.uni.wroc.allspamers.pl
:

> A masz jakie KONKRETNE propozycje rozwiązań? Tylko konkretne, bo na
> Twojej stronie krucho z propozycjami rozwiązań.
===
Tak, mam konkretne sposoby rozwiazan. Dlatego oglosilem fakt, ze jestem
Prorokiem. Kiedy zostane zaakceptowany jako Prorok, reprezentant Boga, to
zaczne nauczac, jak rozwiazac problemy cywilizacji.

Od lata ubieglego roku podejmuje proby skontaktowania sie z rzadem polskim
i rzadami innych panstw Europy i planety. Moje prosby o kontakt ze mna
zostaly dotychczas zignorowane przez nich. Ostatnio probuje wiec
skontaktowac sie z mediami. Skoro rzady cywilizowanych panstw preferuja
komunikowanie sie z Prorokiem przez media... niech i tak bedzie...

Na razie mozecie sobie codziennie obserwowac wojne w Izraelu, czy w
Afganistanie, kolejne bezsensowne ofiary.
Jako prorok, zapewniam Was: bez mojej pomocy i mediacji ta wojna nie
zostanie szybko zaprzestana a na pewno nie madrze. Raczej dojdzie do
eskalacji.

--
Albert Jacher, the Profet(Prorok)
http://www.geocities.com/WisdomReligion