Program

1. Data: 2004-10-26 19:22:13

Temat: Program
Od: "Syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję programu do zamiany obrazków na wzór obliczeniowy do wyszywania
krzyżykami pomóżcie!!!

1. Data: 2004-10-28 14:13:52

Temat: Re: Program
Od: "Honorata Olecka" <h...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Potrzebuję programu do zamiany obrazków na wzór obliczeniowy do wyszywania
> krzyżykami pomóżcie!!!

Coś znalazłam tutaj:
http://www.hobbyware.com/pm_downloads.htm

1. Data: 2004-10-29 09:34:06

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ściągnęłam sobie program ze strony www.grzela.pl przetestowalam i za jedyne
20 zetów zakupiłam klucz do pełnej wersji. Możliwości bardzo ciekawe i
świetnie przerabia, przetestowany.
Monia

1. Data: 2004-10-31 11:18:37

Od: Grzegorz Zochowski <grzezoch@bianet[towykasowac].pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monia" <m...@a...pl> wrote in

> Ściągnelam sobie program ze strony www.grzela.pl przetestowalam i
> za jedyne 20 zetów zakupilam klucz do pelnej wersji. Mozliwości
> bardzo ciekawe i świetnie przerabia, przetestowany.

Poza tym po Polsku i zawiera nici dost?pne w Polsce (w tym Ariadny,
których nie ma w zagranicznych programach). Poza tym, jak niewielki
wzór, to mo?na legalnie i za darmo mie? wszytko czego trzeba.

http://www.grzela.pl/soft/haftix/

Pozdrawiam
Grzesiek

1. Data: 2004-10-31 15:26:06

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> których nie ma w zagranicznych programach). Poza tym, jak niewielki
> wzór, to mo?na legalnie i za darmo mie? wszytko czego trzeba.

Jest to cnota nad cnotami trzymać język za zębami. Mało ci było, że nasza
koleżanka wydała twojemu programowi dobrą opinię w sposób przyjęty w tej
grupie i podała namiary. Musiałeś wjechać z reklamą. I jeszcze ten morał z
kiepskiej bajki... Jeśli o mnie chodzi, to na razie straciłam
zainteresowanie.
Jandulka (Warszawa)

frywolitki
[xxx] Marka Boska