Prolaktyna, progesteron,estradiol - badania

1. Data: 2003-03-20 09:56:57

Temat: Prolaktyna, progesteron,estradiol - badania
Od: "Jackie" <j...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie:)
Muszę zrobić badania na poziom wymienionych w temacie hormonów, w
związku z rozpoznaniem torbieli w obu piersiach.
8 lat temu robiłam takie badania prywatnie - pamiętam, że były drogie.
Mam kilka pytań:
Czy w tej chwili istnieje możliwość zrobienia ich na kasę chorych?
Czy w ogóle poziom hormonów robiony jest w laboratoriach przy
poradniach rejonowych i w sumie najważniejsze: czy takie badania są
wiarygodne Waszym zdaniem?
Bardzo zależy mi na tym, aby wyniki odzwierciedlały stan faktyczny, bo
od tego uzależnione jest dalsze leczenie.
Mieszkam w Będzinie woj. śląskie. Może ktoś mógłby polecić sprawdzone
laboratorium analityczne w tej okolicy?
Będę wdzięczna za sugestie.