Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...

następny post »
From: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...
Date: Wed, 11 Jul 2007 18:48:05 +0200

Witam od jakiś 2 tygodni pobolewa mnie, nie zbyt mocno ale zastanawia mnie
co to może być, ból trudny do zlokalizowania, taki promieniujący delikatny,
niby jakby jądro(lewe) a czasem jakby w nodze albo w brzuchu i czasem nerka,
tak dziwnie czasem promieniuje , że ciężko właściwie stwierdzić w której z
tych części ciała promieniuje... umówiłem się już na usg jąder, jakie
jeszcze powinienem zrobić badania?? i co to może być?