Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...

1. Data: 2007-07-11 16:48:05

Temat: Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...
Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam od jakiś 2 tygodni pobolewa mnie, nie zbyt mocno ale zastanawia mnie
co to może być, ból trudny do zlokalizowania, taki promieniujący delikatny,
niby jakby jądro(lewe) a czasem jakby w nodze albo w brzuchu i czasem nerka,
tak dziwnie czasem promieniuje , że ciężko właściwie stwierdzić w której z
tych części ciała promieniuje... umówiłem się już na usg jąder, jakie
jeszcze powinienem zrobić badania?? i co to może być?

2. Data: 2007-07-11 17:21:26

Temat: Re: Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...
Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> napisał w
wiadomości news:f731k9$54$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> stwierdzić w której z tych części ciała promieniuje... umówiłem się już na
> usg jąder, jakie jeszcze powinienem zrobić badania?? i co to może być?

Kolka nerkowa? Bodaj ból promieniuje blisko jądra.Sprawdz objawy w google
Robol

3. Data: 2007-07-11 21:50:07

Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robol" <s...@T...pl> napisał
> Kolka nerkowa? Bodaj ból promieniuje blisko jądra.Sprawdz objawy w google

ale to nie jest jakiś silny ból, chociaż przyznaje , że z każdym dniem jest
coraz bardziej wkurzający, dodam że zanika jak wypije sobie 1-2 piwka

4. Data: 2007-07-11 21:51:10

Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> napisał
> ale to nie jest jakiś silny ból, chociaż przyznaje , że z każdym dniem
> jest coraz bardziej wkurzający, dodam że zanika jak wypije sobie 1-2 piwka

albo jak oddam stolec to też znika

5. Data: 2007-07-11 22:00:48

Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> napisał
> albo jak oddam stolec to też znika

dodam jeszcze że jakieś 2 miesiące temu jak się napiłem dużo piwa i
trzymałem troche mocz i po oddaniu moczu z bardzo pełnego pęcherza, kiedy
sikałem, czułem okropny ból w lewej nerwce, ból ustał kiedy przestałem sikać

6. Data: 2007-07-11 22:22:33

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost Rider" napisał:

> czułem okropny ból w lewej nerwce, ból ustał kiedy przestałem sikać

Zrób sobie usg całego brzucha, z naciskiem na nerki, nie tylko jąder.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2007-07-12 07:51:56

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> wrote in message
> Witam od jakiś 2 tygodni pobolewa mnie, nie zbyt mocno ale zastanawia mnie
> co to może być, ból trudny do zlokalizowania, taki promieniujący
> delikatny,

Mam mniej więcej to samo mniej od ponad roku - tylko z każdym miesiącem boli
mocniej (najgorzej rano, w nocy wcale).
Byłem u kilku lekarzy, dwa razy robiłem USG - nikt w sumie nie wie co mi
jest.
Po wykluczeniu innych narządów zostają właściwie tylko jelita - czekam na
urlop żeby zrobić ich badanie. Po moim pogarszajacym się samopoczuciu
dochodzę do wniosku że dokładnie określą moje schorzenie dopiero w trakcie
sekcji zwłok ;) A tak przy okazji chciałbym pozdrowić wszystkich lekarzy u
których byłem i za każdym razem pokazywali jak głęboko mają w dupie mnie i
moje problemy (z wyjątkiem urologa który porozmawiał ze mną z 10 minut i był
ok) :D

Konrad

8. Data: 2007-07-12 08:47:32

Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał
> Zrób sobie usg całego brzucha, z naciskiem na nerki, nie tylko jąder.

tzn , że odpuścić sobie narazie wizyte u lekarza pierwszego kontaktu który i
tak pewnie da mi skierowanie do jakiegoś specjalisty i udać się zrobić te
badania? Aco jak zrobie badania, gdzie dalej?czy tam gdzie zrobie
badaniaktoś mi jakoś to zinterpretuje?

9. Data: 2007-07-12 08:51:39

Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@t...pl> napisał

> Zrób sobie usg całego brzucha, z naciskiem na nerki, nie tylko jąder.

a jeśli np mam kamień nerkowy to USG to wykaże??

10. Data: 2007-07-12 17:04:19

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost Rider" napisał:

> Aco jak zrobie badania, gdzie dalej?czy tam gdzie zrobie
> badaniaktoś mi jakoś to zinterpretuje?

Lekarz robiący USG powinien je też opisać (a przedtem wskazane byłoby
opowiedzieć mu o dolegliwościach). Z tego co wyczytałam, kamienie mogą
być widoczne - albo inne zmiany w budowie nerki, mogące świadczyć o
kamicy. Z wynikiem usg najlepiej się udać do lekarza pierwszego
kontaktu, którego - jeśli są zmiany - męczyć o skierowania na dalszą
diagnostykę.

--
Pozdrawiam - Aicha

zawał serca a załamek Q