Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...

11. Data: 2007-07-13 13:02:02

Temat: Re: Promieniujący ból: jądro, brzuch, nerka...
Od: "Piotr" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam od jakiś 2 tygodni pobolewa mnie, nie zbyt mocno ale zastanawia mnie
> co to może być, ból trudny do zlokalizowania, taki promieniujący
> delikatny, niby jakby jądro(lewe) a czasem jakby w nodze albo w brzuchu i
> czasem nerka, tak dziwnie czasem promieniuje , że ciężko właściwie
> stwierdzić w której z tych części ciała promieniuje... umówiłem się już na
> usg jąder, jakie jeszcze powinienem zrobić badania?? i co to może być?

A jajka masz mniej wiecej takiego samego rozmiaru? Ja przy dluzszej jezdzie
samochodem odczuwalem bol jadra promieniujacy na udo i brzuch. Po wizycie u
urologa i zrobieniu USG okazalo sie ze mam wodniaka jadra. Tylko u mnie
jedno jajko bylo duzo wieksze od drugiego. Mam skierowanie do szpitala na
zabieg - termin ustalono mi na listopad.

--
Piotr

12. Data: 2007-07-13 18:36:28

Od: "Ghost Rider" <z...@a...szmata.jegostara.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@t...pl> napisał
> [...]
> wizycie u urologa i zrobieniu USG okazalo sie ze mam wodniaka jadra. Tylko
> u mnie jedno jajko bylo duzo wieksze od drugiego.

Byłem dzisiaj u urologa i ten stwierdził , że z jądrem napewno jest wszystko
wporządku, powiedział mi że jeśli mnie to uspokoi to żebym zrobił sobie usg
jądra.
Tak więc chyba należy szukać gdzie indziej, po wizycie u urologa uspokoiłem
się że jajko jest ok i dziwnym trafem jakoś już nie czuje nic w jajku teraz
nera mnie szarpie... może z tym jądrem to byłem zbyt przewrażliwiony i może
rzeczywiście trza zbadać nerki

zawał serca a załamek Q
neurolog we Wrocławiu
niskie ciśnienie