Promocja zdrowia i socjoterapia

1. Data: 2009-12-08 12:06:55

Temat: Promocja zdrowia i socjoterapia
Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przejrzałam archiwum grupy i nie widzę podobnego wątku, jeśli został
przeoczony z mojej strony to sorry :) Otóż kwestia jest taka.
Mam MPD. Poruszam się na wózku, ręce mam także niepełnosprawne, ale daję
radę się ubierać i pisać.
W moim mieście jest uczelnia przystosowana dla kandydatów niepełnosprawnych
i ostatnio uruchomiono tam kierunek, który mnie interesuje mianowicie
promocja zdrowia i socjoterapia.
Mam już plan dalszego rozwoju wiem, co chcę robić po takich studiach. W
pracy zawodowej chcę się poświęcić osobom niepełnosprawnym ruchowo.
Jednak przeglądając listę przedmiotów jest tam choreoterapia (zajęcia z
tańca) oraz plastyka.
Teraz moje pytanie czy osoba z niesprawnością rąk może ubiegać się o
zwolnienie z zajęć plastycznych? Choreoterapii także to dotyczy.
Może ktoś z Was był w podobnej sytuacji. Osobiście słyszę różne wersje.
Oczywiście w ramach zwolnienia mogę zaliczyć dodatkowe przedmioty, które
nie obejmują zajęć plastycznych oraz choreoterapii gdyż tego nie
przeskoczę.
Jeśli ktoś coś wie na ten temat, proszę o odpowiedź.
Jako terapeuta mogę wykorzystać inne formy terapii zamiast plastyki.

--
Nie jest sztuką pomylić się lecz naprawić swój błąd
Pozdrawiam Paulla

2. Data: 2009-12-08 14:22:52

Temat: Re: Promocja zdrowia i socjoterapia
Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny(a) Dyskutant(ka)Paulla napisał(a):

> [...]
> pracy zawodowej chcę się poświęcić osobom niepełnosprawnym ruchowo.
> Jednak przeglądając listę przedmiotów jest tam choreoterapia (zajęcia z

Witam
Rada z przed lat skończyłem studia dawno temu pod koniec lat 90.
Najprostszym sposobem jest napisanie do rektora podania o indywidualny
tok studiów z uzasadnieniem dlaczego ten przedmiot stanowi problem .
Jeżeli zajęcia te są traktowane na uczelni jako uzupełniające główny
blok edukacyjny nie powinno być problemu.Poza tym dobrym pomyslem jest
zgłoszenie się do pełnomocnika do spraw studentów niepełnosprawnych
jeżeli taki istnieje na uczelni i jakoś znajdziecie wspólne rozwiązanie
życzę powodzenia
--
Piotr M:)

3. Data: 2009-12-08 14:35:45

Od: Paulla <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 8 grudzień (wtorek), Piotr M :) napisał(a) co następuje:

> [...]
> zgłoszenie się do pełnomocnika do spraw studentów niepełnosprawnych
> jeżeli taki istnieje na uczelni i jakoś znajdziecie wspólne rozwiązanie

Do rektora i pełnomocnika napiszę tylko mnie interesuje jak to u Was w
praktyce wygląda?
Już studiowałam na jednej uczelni, obiecano mi złote góry, ale na
obietnicach się skończyło stąd moje pytania :)
Czy mogę zapytać na jakiej uczelni studiowałeś?

4. Data: 2009-12-08 14:53:04

Od: "Piotr M :)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowny(a) Dyskutant(ka) dnia wtorek 08 grudnia 2009 15:35 , Paulla
napisał(a):

> [...]
> obietnicach się skończyło stąd moje pytania :)
> Czy mogę zapytać na jakiej uczelni studiowałeś?

Oczywiście
Wyższa Szkoła Bankowa W Poznaniu odział zamiejscowy Chorzów u mnie
właściwie nie było problemu skończyło się na przesunięciu ćwiczeń o
15 minut z uwagi na na konieczność przejścia z budynku do budynku
ale to było dawno temu trochę pionierskie czasy.najlepiej gdyby
wypowiedzieli się obecni studenci
--
Piotr M:)

protezy dla kasi